חיפוש

האם קרש עם חריטה יכול להיות מתנה טובה לחנוכת בית

חמסה מחרסינה, מזוזה או שלט עם ברכת הבית אלו חלק קטן מהמתנות שאנשים מקבלים במתנה לרגל חגיגות חנוכת הבית שהם עורכים.

אם אתם מהצד המקבל, אתם כבר יודעים מה אנחנו מתכננים להגיד כאן.

אם אתם מהצד הנותן, שקונה את המתנות האלה, כדאי שתקראו טוב טוב את השורות הבאות, כי אתם חייבים להבין שאלו מתנות לא שימושיות שאף אחד לא רוצה לקבל לחנוכת הבית שלו.

אלו מתנות כדאי להביא? קרש עם חריטה למשל. הנה כמה סיבות להביא קרש עם חריטה במתנה לחנוכת בית:

 

  1. כל אחד צריך קרש חיתוך

ראיתם פעם בית שלא היה בו קרש חיתוך? סביר להניח שלא. אפילו במזרח הרחוק, יש בכל בית קרש חיתוך (גם אם מדובר בפלטת עץ מאולתרת, זה עדיין קרש חיתוך). כשאתם בוחרים להשאיר את החמסה, המזוזה או כל מתנה בנאלית אחרת בחנות ובוחרים בקרש חיתוך אתם עושים את הבחירה הנכונה ביותר. המשפחה שתקבל את הקרש תודה לכם בכל יום מחדש. בכל פעם שהם יתכוננו לארוחה ויצטרכו קרש חיתוך עבור אחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • בעת הכנת סלט ירקות
  • בעת הכנת סלט פירות
  • בעת קיצוץ ירוקים ועוד

אין צורך להרחיב יותר מכך, כל אחד צריך קרש חיתוך בבית, נקודה.

 

  1. זו מתנה שמתאימה לכל בני הבית

אחד הקשיים שאנחנו נתקלנו בהם לפני שהכרנו את האפשרות של רכישת מארז מתנה עם חריטה היה הקושי למצוא מתנה שמתאימה לכל בני הבית. אתם הרי מתכננים לקנות מתנה לחנוכת בית של המשפחה כולה, לא רק בשביל אחד מבני הזוג או הילדים. במקום לקנות עכשיו מארז שכולל מתנות לכל בני המשפחה, אתם יכולים פשוט לקנות קרש חיתוך ייחודי. עם בחירה מקורית שכזו, כל בני הבית ירצו להכין סלט, כי הקרש הוא רק התירוץ.

 

  1. זו מתנה שתגרום לבני המשפחה לשבח אתכם בכל אירוח מחדש

מכירים את האימהות שרוצות רק להשוויץ בדברים המיוחדים שיש להן במטבח? אתם בטוח מכירים לפחות אחת כזו (האמא שלכם). אצלנו כל חג נשמע ככה: "רואים את הקערה המיוחדת? ואת הסיר המעוצב? קיבלתי אותם במתנה מהשכנים, פשוט תענוג". זה רק מראה לכם שאמהות זוכרות בדיוק ממי הן קיבלו כל מתנה והן יודעות להוקיר תודה על כך לאורך שנים ארוכות. אם את תבחרו בקרש חיתוך מעוצב עם חריטה, אתם יכולים להיות בטוחים שלא רק האמא תשבח אתכם, אלא כל בני המשפחה, פשוט כי מדובר במתנה ייחודית שכל אחד רוצה להתהדר בה.

אלו היו 3 הסיבות שיגרמו לכם להבין למה אתם צריכים להשאיר את החמסות והמזוזות בחנות ולרכוש עבור חנוכת בית מתנה ייחודית כמו קרש חיתוך עם חריטה. מאחלים לכם שתבחרו נכון ושיהיה במזל טוב!

 

נתחי בשר

אולי יעניין אותך גם