חיפוש

החדר הכי יפה בבית – כך תהפכו את הממ"ד לחדר הכי יפה בבית

מה החדר הכי יפה שיש בבית שלכם לדעתכם? אם נשאל את האדם הממוצע ברחוב את השאלה הזאת, אנחנו נשמע ככל הנראה תשובות כמו "הסלון", "המטבח", "חדר השינה" ואולי גם חללים אחרים, כמו חדרי עבודה או חדר שירותים. אולי תופתעו לשמוע את זה, אבל עם כמה צעדים פשוטים התשובה יכולה להיות אחרת – ממ"ד. במאמר הבא נסביר כיצד אפשר להפוך את הממ"ד לחדר הכי יפה בבית.

 

עיצוב הממ"ד

שתי המילים הללו לא בהכרח משתלבות בצורה הטבעית לנו ביותר. ממתי מעצבים ממ"ד? אולי הדבר יפתיע אתכם, אבל ממ"ד הוא בהחלט חלל שאפשר לעצב בבית. הבית שלנו מורכב מכמה חללים שונים, שיוצרים מכלול מסוים. סלון, מטבח, חדרי שינה, חדרי שירותים, חדר עבודה וכן, גם ממ"ד הוא אחד מהחללים הללו.

לרוב, כשמעצבים בית נוטים לשמור על קו עיצוב אחיד. אם מעצבים את הבית בצורה מודרנית, כל החללים השונים בבית יעוצבו בצורה כזאת. במקרים רבים, מעצבים או בעלי הבית בעצמם נוטים לשכוח את הממ"ד. למעשה, עיצוב הממ"ד יכול להיות משמעותי, מכיוון שמדובר בחלל בבית שזניחתו משמעותה וויתור על אזור שלום בבית. ניתן לעצב את הממ"ד בכמה אמצעים שונים.

 

הזדמנות לעיצוב דרך חלונות

חלונות בממ"דים, כמו חלונות ממ"ד מבית מז”מ טכנולוגיות בע”מ, הם חלונות שהמטרה שלהם היא לאפשר כניסה ויציאה של אוויר אל תוך הממ"ד, כמו גם כניסה ויציאה של אור. במקרים מסוימים, חלונות ממ"ד מאפשרים הימלטות מהממ"ד עצמו. למרות שהשימוש שלהם הוא פרקטי, ניתן לעצב את הממ"ד באמצעות הימצאות של חלונות כאלו. גם אם אין לכם חלון בממ"ד, תוכלו להתקין אחד כזה ולהנות מהיתרונות שלו. באמצעות בחירת וילונות מעוצבים, תוכלו להעניק נראות חדשה לממ"ד שלכם.

 

קישוטים שונים

אם אתם מעוניינים בעיצוב שיותאם יותר לילדים שלכם, תוכלו להוסיף קישוטים שונים לחדר הממ"ד. כמו שבסוכות מעטרים את הסוכה בקישוטים, ניתן להכניס גם "יצירות" של הילדים שלכם, על מנת שהם יוכלו להעניק לממ"ד אווירה משפחתית יותר. בנוסף, ניתן להכניס פריטים שונים, כמו תמונות משפחתיות או רהיטים למטרות נוי.

 

ריצוף

אחד החלקים המשמעותיים ביותר בכל חלל הוא הרצפה. לרצפה יש חשיבות עיצובית רבה. מדובר על משטח שיכול להיות מכוסה או מוסתר על ידי רהיטים שונים, אך בסופו של דבר הוא בולט מספיק כדי להשפיע על נראות החלל. ניתן לשנות את עיצוב הממ"ד בצורה חיובית על ידי החלפת הריצוף בממ"ד, או על ידי פריסת שטיח מעוצב.

 

טפטים וחיפויים

כמו רצפה, גם לקיר יש משמעות חשובה בכל מה שקשור לעיצוב חלל. ניתן לעצב חללים מסוימים באמצעות בחירת טפטים או חיפויים לקיר. אפשר לכסות איתם את כל הקירות או רק קיר אחד, ובכך לשפר את נראות החלל.

חדר ילדים

 

אולי יעניין אותך גם