חיפוש

הטרנד החדש שיקפיץ את העיצוב צעד אחד קדימה

עיצוב מודרני של חללים ביתיים ועסקיים הוא הוא טרנד המתכתב עם קו עיצוב נקי, צבעים חלקים ומינימליזם. על מנת להכניס בחלל טאץ' אישי וטוויסט מפתיע שישברו את החד גוניות המאפיינת את המנעד המונוכרומטי, יש לבחור באביזרים משלימים שיתיזו בישום מרענן לחללים דהויים או בנאליים. אולה קאסה, החברה המובילה בעיצוב תמונות קנבס מרהיבות מציעה לכם לצאת לסיור בעולם שכולו צבע, אמנות ותוכן ויזואלי מרגש.

 

מעצבים חללים באמצעות תמונות קנבס של גדולי האמנים

ואן גוך, פיקאסו ואמנים מהעת הישנה יכולים לחיות שוב אצלכם בדירה, באמצעות תמונות קנבס איכותיות. אולה קאסה מביאה את מיטב האומנות של כל השנים באמצעות דפוס קנבסים באיכות גבוהה מאוד. ההדפסה נעשית בסטנדרטים גבוהים במיוחד למקסום חווית העיצוב.

אמנות ישראלית? אמנות מערבית עתיקה? הכל אפשרי. צפו כעת בקטלוג תמונות הקנבס של אולה קאסה ובחרו לכם תמונה מהסרטים שתגדיר מחדש את עיצוב החלל. Olla Casa

 

מייצרים מרחב עיצובי חדש

החלל העסקי שלכם לא נהנה מהרמוניה עיצובית? תוכלו לשלב בין כסאות משרד שחורים לרצפה בגוון בורדו עמוק וספת אירוח ירוקה באמצעות תמונת נוף פראית או ציור מודרני עתיר עומק ומעורר השראה.

תמונת נוי מכניסה בחלל אמירה אישית אינדיבידואלית ומבטאת משמעות שאותה קשה לייצג בריהוט דומם.

 

טרנד עיצוב למיתוג עסקי חכם

כחלק ממיתוג עסקים מבוסס אסטרטגיה עסקית מקדימה, עיצוב בתי עסק ומשרדים בטאץ' ייחודי תגרום לעסק להיות זכיר יותר ומזוהה. שילוב תמונות קנבס מעוצבות בחדרי המתנה למרפאות, קליניקות טיפול ולובי של מגדלי משרדים תהפוכנה את החלל לידידותי יותר, נעים ומשדר ייחודיות.

 

אינסוף דוגמאות אומנותיות

כיצורים אינדיבידואליים אנו נחלקים באופיינו ובעלי טעם אישי שונה איש מרעהו. אולה קאסה מביאה מגוון אדיר של תמונות אמנות יפהפיות המתכתבות עם מגוון סגנונות עיצוב להתאמה לסוגי חללים שונים ולאופי המשתמשים במדויק.

 

שילוב מספר תמונות נוי בחלל

תמונות המשך, תמונות בקונספט דומה ותמונות משלימות – אולה קאסה מציעה שילוב תמונות למקסום הנראות בחלל: תמונות בזוגות' בשלשות ועוד. השילוב מאפשר ביטוי רחב יותר למסרים שונים ומשחק עם גבולות והמשכיות על הקיר. שילוב מספר תמונות מיועד עבור קירות חלקים בשטח גדול על מנת שלא להעמיס על החלל.

 

אולה קאסה – נותנים לקיר להתבטא

חברת אולה קאסה מאמינה באומנות בייחוד באמנות שנידונה לתלייה על קירות הבית.

אומנות קיר מפיחה נשמה בחלל, כך סבורים באולה קאסה ומתוך אמונת יסוד זאת מציעה החברה מגוון רחב של תמונות קנבס מעוצבות, תמונות בהתאמה אישית הכוללים ציורים מקוריים של אמנים מישראל ומהעולם כולו וכן ציורים ידועים של גדולי תרבות האמנות המערבית מאז ומקדם. החברה מציעה בנוסף, יצירות אמנות המשלבות הדפסים עם נגיעות של צבעי אקריל, עלי זהב 24k וחומרים מקוריים נוספים.

כל תמונה מיוצרת מתוך תשוקת אמנות ואהבה לצד שירות אישי אדיב, חומרים איכותיים ומשלוח מהיר ביותר.

אולה קאסה – אמנים בעיצוב קירות מושלמים וחווית קניה שתרצו לחזור עליה שוב.

אולה אילוז
קרדיט אולה אילוז

 

אולי יעניין אותך גם