חיפוש

הכירו את בלו ווטר

לכולנו ברורה החשיבות הגדולה והיתרונות הבריאותיים שטמונים בשתייה מרובה של מים. הפחתת עייפות וכאבי ראש, הימנעות ממשקאות מותקים ועתירי סוכרים ועוד, וכל הטוב הזה מגיע אך ורק ממים. בדיקות רבות שנערכו הראו כי בבתים שבהם יש בר מים פשוט שותים יותר מים ונהנים מאיכות חיים גבוהה יותר. אם גם אתם חושבים על הרבה זמן על מעבר לבר מים ביתי כדי לגרום לילדים שלכם להפסיק עם המיצים הממותקים, או שיש לכם משרד ואתם מחפשים חברה אמינה ומעולה שתספק לכם את כל השירות שקשור לברי מים והציוד הנלווה, כדאי מאוד שתכירו את חברת בלו ווטר.

 

חברת בלו ווטר

חברת בלו ווטר היא אחת החברות המובילות בשוק הישראלי בכל מה שקשור לברי מים משלל חברות ולציוד נלווה שלהם. החברה מקפידה לשווק אך ורק את המוצרים הכי טובים שעברו בקרות איכות מתקדמות וזכו לתקנים מחמירים. המשלוחים של מוצרי החברה נעשים בעזרת חברת ההפצה העולמית והאמינה פדקס, ולא תצטרכו לחכות לחבילה בדואר ישראל האיטי והמיושן. אם תרצו כמובן שתוכלו לקבל את החבילה בבוקסיט. כדי לחסוך לכם ניירת ובירוקרטיה התקשורת מול החברה תהיה מקוונת ואת הקבלה על הקנייה תקבלו ישירות לדואר האלקטרוני שלכם. מערכת התשלום המקוונת של החברה מוגנת באופן מתקדם על ידי חברת אבטחת מידע מאושרת. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר החברה https://www.bluwater.co.il.

 

מוצרי החברה

בחברת בלו ווטר תוכלו להזמין כל מוצר הקשור לעולם סינון המים שאתם יכולים להעלות על דעתכם כמו קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד. החברה מחזיקה כל מוצר, החל ממוצרים טכניים כמו ברזים ומחברים לצינורות מים בשלל קטרים וצורות, ועד לסננים ייעודיים לטיהור מים למקררים של כל החברות הגדולות בשוק, קולרים וברי מים שונים. תוכלו לרכוש בבלו ווטר גם נורות UV המפחיתות את כמות האורגניזמים במים וסנני פחם לבר מים, מערכות שונות לטיהור מים בשיטות שונות, רכיבים למערכות המבצעות אוסמוזה הפוכה, וגם ערכות שנתיות מוכנות לשלל ברי מים.

קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד

 

מדיניות הביטולים של החברה

מדיניות הביטולים של חברת בלו ווטר היא בליטרלית. אם תחזירו את המוצר המקורי באריזה בלי שהשתמשתם בו תקבלו זיכוי מיידי על כל הסכום הרכישה. אם המוצר נשלח אליכם הביתה יקזזו ממכם אך ורק את עלות השילוח והתפעול. אם תחזירו את המוצר באופן עצמאי עלויות השילוח לא יקוזזו, ואם תחזירו את המוצר באמצעות שירות החברה גם עלות התפעול וגם עלות המשלוח לא תקוזז. כמובן שאם תנסו להחזיר מוצר משומש שניזוק או נפגע בצורה כלשהי לא יינתן לכם החזר כספי.

 

סיכום

אם אתם מאוד רוצים לקנות בר מים, צריכים להחליף סנן לתמי 4 שלכם, או כל דבר שקשור לתחום ברי המים, אתם כבר יודעים בדיוק למי אתם צריכים לפנות. חברת בלו ווטר היא חברה מקצועית ואמינה שתתן לכם את השירות הטוב ביותר ללא תחרות!

 

קפסולת ניקוי אבנית לתמי 4 – קלין פוד

 

אולי יעניין אותך גם