חיפוש

הכירו את הפתרונות הטכנולוגיים לצילום צנרת הבית

לא פעם אנחנו שומעים על בעלי מקצוע שעוסקים באינסטלציה ובטיפול בצינורות פנימיים של הבית. הדבר מוביל אותנו לתהות – איך הם מוצאים את הפתרונות הטכנולוגיים הייחודיים שעמם הם עובדים? שכן, מדובר במכשירים ייחודיים שאתם תוכלו לראות רק אצל אנשי מקצוע מוסמכים. אם תעצרו לרגע לשאול מה המשמעות של כל מכשיר, אתם תגלו שהעתיד כבר כאן. כדי להקל עליכם, ריכזנו את הפתרונות הטכנולוגיים המיוחדים ביותר לצילום צנרת הבית שאתם פשוט חייבים להכיר.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר ששמעון, האינסטלטור שלנו הגיע לטפל בצנרת שלנו. אנחנו מתגוררים בדירה משופצת בתל אביב, אבל הצנרת, איך לומר? לא ממש עברה "שיפוץ" ב – 30 השנים האחרונות. כך שבעצם, שמעון הוא בן בית אצלנו. בכל פעם שהוא מגיע, הוא דואג להציג בפנינו פתרון טכנולוגי חדש שהוא רכש לאחרונה. כזה שמאפשר לו לצלם את הצנרת של הבית בקלות מבלי לפגוע בקירות הבית. כשהבנו שמדובר בעניין שעשוי לעניין גם רבים אחרים, החלטנו לעצור הכול ולכתוב מדריך עם הפתרונות המעניינים ביותר שיש לשמעון.

 

הכירו את הפתרונות הטכנולוגיים לצילום צנרת הבית – מצלמת דחיפה IPEK

המצלמה הייחודית ידועה כעוצמתית ועמידה ביותר. שמעון סיפר לנו שהוא רכש אותה ממש לא מזמן באתר של חברת ב.פ פתרונות טכנולוגיים. אם אתם רוצים לראות מקרוב במה מדובר בדיוק אתם יכולים להיכנס לאתר החברה ולגלות את כל הפרטים בנושא. מדובר במצלמה תוצרת גרמניה שכוללת תכונות שונות, למשל:

  • אפשרות לביצוע מדידות לייזר
  • אפשרות לצילום ברזולוציה גבוהה
  • ראש מצלמה קטן ועוד

 

הכירו את הפתרונות הטכנולוגיים לצילום צנרת הבית – מצלמת דחיפה מינקם

הדגם הנוכחי הוא מצלמה של חברת מינקם שנחשבת למוכרת בתחום עבור אלו שמכירים אותו. המצלמה מגעה בגדלים שונים, כך שכל אחד יכול לבחור את הדגם המתאים לו ביותר בהתאם לצנרת הקיימת במבנה. יש 2 דגמים עיקריים שאפשר להזמין אותם בקלות דרך אתר החברה שצוינה לעיל.

 

הכירו את הפתרונות הטכנולוגיים לצילום צנרת הבית – מצלמה לקטרים קטנים

אם אתם צריכים מצלמת צנרת לקטנים קטנים במיוחד, זו המצלמה המתאימה לכם במיוחד. היא ידועה כמערכת צילום עמידה, כך לדבריו של שמעון. הוא אומר שהוא עושה בה שימוש בגלל שהיא קלת משקל, כך שנוח לו לקחת אותה ממקום למקום מבלי להרגיש את קיומה.

 

בחירת המצלמה המתאימה לכם ביותר

כעת אתם יודעים מהם הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לצילום של צנרת הבית. כך שנותר לכם לבדוק פרטים מעמיקים אודות כל מצלמה שכזו ולבחור בסופו של דבר את זו שתתאים לכם ביותר. אנו ממליצים לכם לערוך בירור מקדים עם אנשי מקצוע כדי שתוכלו לקבל הכוונה לבחירה נכונה. מאחלים לכם שלא תדעו בעיות צנרת, ואם כן – שתדעו לטפל בהם בפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים הללו.

איש תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם