חיפוש

הכירו את טרנד העיצוב החדש: וילונות בתפירה אישית

בעיצוב הבית, לא פעם אנחנו מתמקדים בעיקר בדברים הגדולים ונוטים לשכוח את הפרטים הקטנים. ההשלכה של הדבר הזה מובילה לכך שהבית לא מעוצב עד הסוף בצורה טובה, כיון שבסופו של דבר גם לפרטים יש השפעה מכרעת על התמונה הכוללת. אחד הדברים שעליהם כדאי לתת דגש אלו הוילונות, ואנחנו כאן כדי לספר לכם על האופציה שלכם לתפור אותם לבד.

 

בחירת וילונות

בעיצוב הבית, לוילונות ישנה השפעה מכרעת. בכל חדר שבו יש חלונות, הוילון הוא אחד הדברים הראשונים שאליהם שמים לב, ובדרך כלל העיניים ישר הולכות לאזור שבו הוילון נמצא. גם אם החלון שלכם לא נראה יותר מידי טוב, הוילון מאפשר לכם להסתיר את זה ולהעניק למי שנכנס לחדר תמונה טובה יותר. הוילוניה – סטודיו ומתפרה מאפשרים לכם להנות ממגוון רחב של וילונות בכל הסגנונות.

אם הבית שלכם כבר מעוצב, וכל מה שנשאר לכם זה רק לבחור את הוילונות על מנת להשלים את העיצוב שלו, אתם עלולים להגיע למצב שבו אתם לא מוצאים וילונות מתאימים. אל דאגה, גם למקרה הזה יש לנו פתרון נהדר.

 

תפירת וילונות בהזמנה אישית

תפירת וילונות בהזמנה אישית היא הדרך שלכם לקבל את הוילונות הכי מתאימים לבית שלכם. בוילוניה אתם יכולים להזמין וילון לפי מידה ספציפית, צבע וכמובן סגנון עיצוב וכך להתאים את הוילון לבית שלכם בצורה מושלמת. רצוי להתייעץ לפי ההזמנה עם איש מקצוע מהתחום כדי להבין האם מה שאתם רוצים נחשב מקובל בתחום ולא להגיע למצב שבו הזמנתם מוצר שאתם לא מרוצים ממנו.

תפירת וילונות

איפה עושים את זה

אם אתם הולכים על האופציה של הזמנת וילון מיוחד, לכו על מקום שמספק לכם מוצר איכותי שיחזיק מעמד להרבה שנים. תפירה של וילון באופן אישי עולה לא מעט כסף, ואם אתם כבר מוציאים אותו, כדאי שזה יהיה על משהו שמחזיק לכם לאורך זמן. בנוסף, בדקו את המבחר שממנו אתם יכולים לבחור בדים וצבעים, כדי שלא תצטרכו להתפשר על הוילון שאתם מזמינים.

 

ניקיון הוילון

נקודה נוספת שכדאי לתת עליה את הדעת היא הניקיון של הוילון. לאחר זמן הוילון עלול לצבור אבק ולכלוך, ולכן כדאי שתהיה לכם אופציה לכבס אותו ולהחזיר לו את המראה החדש. זה אומר שהבד שממנו תופרים לכם את הוילון צריך להיות כזה שניתן לכיבוס בלי שהוא נפגע ממנו.

 

לסיכום

בחירה של וילונות מתאימים לבית יכולה להיות מעט מאתגרת, כיון שלא תמיד אנחנו מוצאים וילונות שהולמים בדיוק את סגנון העיצוב של הבית שלנו. במקרים כאלו כל מה שאתם צריכים זה פשוט לתפור את הוילונות שלכם באופן אישי. מצאו איש מקצוע שיוכל לתת לכם שירות בתחום, והתייעצו איתו כיצד לעצב את הוילון שלכם כך שהוא ישלים את העיצוב של הבית בצורה הרמונית.

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם