חיפוש

הכירו את מפיצי הריח החשמליים

אין כמו להיכנס לתוך חדר מבושם ולחוש מיד את הרוגע והשלווה שהוא נוסך. ריחות נעימים משפרים את מצב הרוח שלנו ועוזרים לנו להרגיש בנוח. הכירו את מפיצי הריח החשמליים של ניחוחות הדר שישרו אווירה נעימה ונינוחה בחלל החנות, המשרד או חדר ההמתנה ויעזרו לכם להתרגע ולהפיג מתחים גם בבית.

 

מהו מפיץ ריח?

מפיץ ריח הינו תכשיר המיועד לנטרול ריחות רעים כמו למשל זיעה או עשן סיגריות ולהפצת ניחוח נעים ומרגיע בחלל הבית, האולם או המשרד. מומלץ להשתמש במפיצי ריח בחדרי כושר ומקומות הומי אדם על מנת לנטרל ריחות לא נעימים ולאפשר תחושת נינוחות, רעננות וניקיון. מפיץ ריח לבית מעניק אווירה נעימה, רגועה ומפיגת מתחים על מנת להתרגע ולהרגיש בנוח בכל חדר של הבית.

 

מפיצי הריח החשמליים

מפיצי הריח של ניחוחות הדר מספקים שעות ארוכות של ניחוח מרענן ונפלא. מפיצי הריח החשמליים מגיעים במספר דגמים להתאמה מלאה לבית או לבית העסק שלכם והם ניתנים לתכנות, כך שתוכלו לקבוע את משך עבודתם ואת ימי העבודה בשבוע. בתוך מפיץ הריח יש להציב בקבוקון תמצית ריח. בקבוקוני תמציות הריח מגיעים במגוון רחב של ניחוחות וניתנים להזמנה מן האתר שלנו בכל עת. בנוסף, תוכלו להתרשם ממגוון מבשמי האויר שלנו המותאמים לחללים קטנים ומבוססים על ספריי ומפתרונות הבישום הנוספים שלנו.

 

כיצד זה יועיל לי?

מפיצי הריח יעילים במיוחד בנטרול ריחות זיעה, עישון, טיגון ועוד ריחות רעים שמקורם יכול להיות במשרדים הסמוכים, הרחוב או המסעדה שצמודה לקיר המשרד שלכם. אפשרו לעצמכם גן עדן קטן של ריח טוב ונעים שמשרה אווירת רוגע, תחושת ניקיון ונינוחות. האורחים שלכם יחושו בנוח לשהות בחדר ההמתנה או לשוטט בחנות.

 

ריח יכול לסייע לעסקים שלכם

יש לכם קליניקה, חנות או אולם תצוגה? התאמת הניחוח הנכון תיצור קישור בין המוצר או השירות שאתם מעניקים לבין הניחוח. לדוגמא, אם הנכם עוסקים במכירת חבילות נופש, ניחוח של ים ועצי קוקוס או לחילופין ניחוח רענן של הרי האלפים המושלגים יכול ליצור קישור חיובי אצל הלקוח שכבר מריח את חופי הים הזהובים ואת מסלולי הסקי המרהיבים.

 

רכישה קלה בלחיצת כפתור

באתר שלנו תוכלו להזמין בנוחות ובקלות את המוצר המתאים לכם ביותר לבית או לבית העסק ולהתנסות בניחוחות השונים. מומלץ לבקר באתר מדי פעם ולבדוק את המבצעים השווים שלנו וליהנות ממשלוח עד הבית.

 

לסיכום

חברת ניחוחות הדר משווקת פתרונות בישום לבית ולמשרד לאווירה רעננה ושלווה יותר. מפיצי הריח שלנו מנטרלים ביעילות ריחות לא נעימים ובמקומם מפיצים ניחוחות נעימים שיזמינו את הלקוחות שלכם לשהות זמן רב יותר בחנות או לחוש בנוח בעודם ממתינים לקבלת שירות. באתר שלנו תוכלו להתרשם ממגוון רחב של מוצרי בישום לכל מטרה.

מכשיר חשמלי

 

אולי יעניין אותך גם