חיפוש

המדריך המקיף לבחירת וילונות לחדר שינה מושלמים

וילונות בחדר השינה הם התוספת הדקורטיבית המושלמת, וניתן לשחק עם העיצוב שלהם בצורה גמישה במיוחד ובהתאם לעיצוב הקיים בחדר השינה. על הוילונות להיות אסתטים ופרקטיים, וכאשר השילוב נעשה בצורה נכונה – הם יכולים להפוך את עיצוב חדר השינה שלכם למרשים במיוחד.

עיצוב חדר השינה היא משימה בפני עצמה. חדר השינה צריך להיות מקום מרגיע, שליו ונעים לעין – ועיצובו חשוב לא פחות מכל חלק אחר בביתכם. קיימים מספר קווים מנחים פשוטים, שאם תפעלו לפיהם תוכלו להתאים ולשלב את הוילונות המושלמים לחדר השינה שלכם, שיהפכו את האווירה בחדר למרגיעה, אסתטית ומיוחדת – וחשוב מכל, בצורה שתשתלב עם העיצוב הקיים בהרמוניה המתבקשת.

 

מה כדאי לדעת כאשר רוכשים וילונות לחדר השינה?

ראשית, חשוב שנבין שהוילונות לחדר השינה יכולים לשנות באופן מהותי את האווירה בחדר, ולכן יש להם תפקיד חשוב בדרך שאנו בוחרים לעצב את חדר השינה שלנו. הוילונות שבחדר השינה ישפיעו על רמת הפרטיות בחדר, על איכות השינה שלכם, וכמובן על תחושת האסתטיות הכללית השוררת בחדר. כאשר אנו ניגשים לבחור וילונות לחדר השינה, מוטב שנתחשב בקווים המנחים הבאים :

  1. לאן החלון משקיף – מיקום החלון והכיוון אליו הוא פונה הוא אחד מן המאפיינים החשובים ביותר שעלינו לשים לב אליהם, בבחירת הוילונות עבור חדר השינה. לדוגמא, אם החלון פונה מזרחה, כנראה שהחדר יהיה מואר מאוד בשעות הבוקר, ולכן כדאי שנבחר בוילון מחשיך וכהה. לחילופין, במידה והחלון פונה מערבה, כדאי שנבחר וילון מעט בהיר יותר, על מנת שהחדר לא יהיה חשוך לאורך כל שעות היום.
  2. מידות החלון – למידות החלון, רוחבו וגובהו תהיה השפעה משמעותית על המחיר הסופי שנשלם על הוילון, שכן ככל שהחלון יהיה גדול יותר, כך נצטרך לרכוש וילון גדול יותר, וככל שהוילון יהיה גדול יותר המחיר יושפע בהתאם.
  3. עיצוב הוילון – לבסוף, עלינו להתאים את עיצוב ודוגמת הבד של הוילון לעיצוב הכללי של החדר. קיימות אופציות אינסופיות בכל הנוגע לדוגמאות הוילונות הקיימים בשוק, תוכלו לבחור במראה חלק או גלי ומכווץ יותר, תוכלו לבחור ווילון עם דוגמאות רקומות ובצבעים שונים, קיים מבחר באמת רחב עבור כל עיצוב שתוכלו להעלות על דעתכם.

שימו לב שאתם מתחשבים באפקט ההצללה והחשכה שהוילון מייצר, שכן לא נרצה להפוך את חדר השינה לחשוך מדי – בשעות היום נרצה שהחדר יהיה מואר והאווירה הכללית בחדר תהיה מזמינה ורגועה.

 

לסיכום

אנו ממליצים לכם להיוועץ ולהתרשם בעצמכם משלל העיצובים והדוגמאות שיש לשוק להציע, טרם הרכישה. בין אם אתם מחפשים לחדש ולעצב מחדש את חדר השינה בביתכם ובין אם אתם מעוניינים להוסיף רובד עיצובי למשרד, אנו ממליצים לכם לפעול על פי הקווים המנחים שפירטנו במאמר, ולנסות ולהתחשב כמה שיותר בעיצוב הקיים בחדר השינה.

המדריך המקיף לבחירת וילונות לחדר שינה מושלמים

אולי יעניין אותך גם