חיפוש

מהם הנזקים של רטיבות בבית ואיך לטפל בהם?

רטיבות בקירות הבית יוצרת פגיעה משמעותית בקירות המבנים.

הדבר קורה בשל הלחות במצטברת בפנים הקיר המובילה לעובש.

כאשר מגלים את הנזק בזמן, ניתן למזער ואפילו למנוע בעזרת שימוש בטכנולוגיה לייבוש המים שהצטברו בקיר.

 

יש פתרון לנזקי רטיבות בבית

בין אם מדובר בתהליך של ייבוש רצפה אחרי הצפה או הצטברות של מים בקירות ישנם בעלי מקצוע שיודעים ויכולים לעזור לכם לפתור את הבעיה ולמזער נזקים! אנחנו ממליצים לכם לא להתמהמה, שכן כל רגע שהתקלה לא מטופלת הנזק גדל וכך גם עלות הטיפול.

 

איך מטפלים בנזקי רטיבות?

לאחר רטיבות בבית, החשש הגדול הוא הופעת עובש שעלול לפגוע בבריאותכם מעבר לפאן האסטטי. בנזקי רטיבות יש כמה דרכים לטפל ושילוב של טכנולוגיות מתקדמות שונות. הטיפול יהיה תואם לרטיבות הספציפית ולחדר שבו היא נגרמה. הדבר היחיד שעליכם לעשות הוא לפנות לעזרה וטיפול בהקדם ע"י אנשי המקצוע המתאימים.

 

כיצד לבחור חברת אינסטלציה?

הקריטריונים לבחירת חברת אינסטלציה צריכים להיות משוקללים זה בזה: אמינות, מקצועיות, ניסיון ומהירות. כשהקריטריון המכריע יהיה המהירות בה הם יכולים להגיע לטפל בבעיה. לדוגמא אם יש לכם רטיבות ברצפה, אתם צריכים ייבוש תת רצפתי בהקדם. בחרו את החברה שהיא האמינה והמקצועית ביותר, אבל שיכולה להגיע במהירות הרבה ביותר כדי למזער נזקים ועלויות.

 

רטיבות בקירות

רטיבות בקיר יכולה להיגרם מכמה סיבות: צינור מים שהתפוצץ, נזילה סמויה, או בעיית אינסטלציה מהשכן שזוהי הנגררת שלה. ומבלי ששמנו לב מופיע כתם גדול על הקיר ונודף ממנו ריח של עובש. לאחר הריח יופיע גם העובש. נסו לטפל ברטיבות לפני שהעובש מגיע.

 

כיצד אפשר לזהות מאיפה מגיעה הנזילה שיוצרת רטיבות?

אם הנזילה ממקומת בתקרה היא מעידה על פיצוץ אצל השכנים. הבעיה במקרים כאלו היא שמכיוון שהנזק לא פוגע בשכן אלא בכם, יתכן שתתקלו בדחיינות מצד השכן. אנחנו ממליצים לכם השתמש במידע שיש כאן כדי להפגין מולו ידע ונחישות לטיפול הבעיה. העלויות צריכות להיות עליו בלבד.

חדירה של גשם אל הגג או חלחולו דרך הקירות יכול ליצור רטיבות בחלקים התחתונים של קירות הבית. המים, בניגוד למה שניתן לחשוב, חודר דרך הקירות עצמם בשל איטום לא מקצועי ולא דרך החלונות. מכאן ניתן להסיק כי גם הקיר עצמו נפגע.

 

רטיבות: סכנת התחשמלות

מים בקיר הם סכנה, מעבר לריח העובש והסימנים בקירות. קיר רטוב מתפורר ביתר קלות מפני שהמים מחלישים את חוזקת הקיר. מים ידועים כחומר מוליך, ומספיק שהחיווט בקיר של חוטי החשמל לא יציב ומוגן מספיק וישנה סכנת התחשמלות ממשית של דיירי הבית.
רטיבות היא תופעה שאסור להתעלם ממנה ויש לטפלה בהקדם אצל גורם מקצועי ומסומך. טעות לחשוב שבקיץ השמש יכולה לחמם את הקיר, הצינור בפנים ממשיך לטפטף ולהגדיל את הנזק. מה אפשר לעשות? תיקון של הקיר ומערכת הצינורות שבתוכו.

בעל מקצוע

 

אולי יעניין אותך גם