חיפוש

התכשיט של הבית – שעון הקיר

אם סיימתם סוף כל סוף לבנות בית חדש, לשפץ את הדירה שלכם, או אפילו סתם להיכנס לדירה חדשה בשכירות, אז בטח הגעתם לשלב שבו אתם מעצבים את הבית מבפנים. עיצוב פנים הוא אלמנט חשוב ביותר לכל בית, והוא בעצם מעביר את הזהות האישית של הדיירים דרך הסגנון העיצובי אותו הם בוחרים. רבים מחפשים דרכים מקוריות ומגוונות כיצד לעצב את הבית שלהם, אספנו כאן עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לעצב את הבית שלכם במחיר משתלם ובלי להתפשר על אמירה עיצובית אישית.

 

מהו עיצוב פנים

עיצוב הפנים מורכב משלל פריטים וחפצים, כמו רהיטים, אותם אנו מסדרים ברחבי הבית בסדר מסוים. הדבר החשוב ביותר הוא כמובן שמירה על הרמוניה בחלל וייצור של הרגשה רגועה ונעימה בתוך הבית שלנו. כדאי מאוד לבצע את העיצוב בנחת ולא למהר יותר מדי. שום דבר לא יקרה אם העיצוב יחכה עוד כמה ימים, בזמן הזה תוכלו לחשוב בנחת על איך ומה בדיוק אתם רוצים לעשות. תוכלו לנצל את משך הזמן הזה כדי לקבל השראה ממקומות שונים ולחשוב על רעיונות מקוריים בעצמכם.

 

קירות

חשוב מאוד שלא יישארו בבית קירות חשופים לגמרי. קיר חשוף בולט לעין וזועק חסר. ישנם לא מעט רעיונות לפריטים שניתן לתלות על קירות כדי להפוך אותם לאלמנט עיצובי:

  1. יצירות מתכת – אחד הדברים הפופולריים ביותר כיום הוא תלייה של יצירות אמנות ממתכת. מדובר על פריטים שמיוצרים בשיטה מיוחדת של חיתוך לייזר ממתכת שאינה מחלידה.
  2. שעוני קיר – מדובר כמובן על בחירה קלאסית ואהובה במיוחד, לשעון קיר יש גם שימוש פונקציונלי כמובן. ניתן למצוא שעונים באין ספור גדלים, צבעים, דוגמאות וסגנונות, והם יכולים להשתלב היטב ולהתאים לכל סגנון עיצובי. באתר אטרקציה תוכלו לרכוש מגוון עצום של שעוני קיר בשלל גדלים, דוגמאות וצבעים, במחירים זולים מאוד.

 

סלון

הטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת לכם לגבי עיצוב הסלון הוא ניצול מיטבי של חלל הסלון. בכל בית הסלון מלא בספות, כורסאות, פופים ועוד, בהתאם לסגנון האישי של בעלי הבית. הדבר החשוב ביותר הוא למקם נכון את הריהוט ביחס לחלל הקיים באופן הרמוני ונוח. וודאו שהכניסה לסלון פנויה ונעימה, שניתן לנוע בחופשיות בין הספות והכורסאות, ושמרחקי הישיבה מאפשרים שיחה נינוחה ונעימה ולא מצריכים לדבר בצעקות בין פינות החדר.

 

פרקטיקה

מעבר לנראות החשובה כמובן, כדאי להקדיש מחשבה גם לפרקטיות ונוחות שלכם, הדיירים בבית. כדאי לקנות פריטים שמלבד היותם פריטי עיצוב ונוי דקורטיביים ישמשו אתכם גם לצרכים מוגדרים. אחת הדוגמאות הטובות ביותר היא מתלה מעוצב למפתחות. כך תוכלו להרוויח פריט יפה שיוסיף לאווירה העיצובית בבית, ובנוסף תדעו שיש לכם מקום קבוע למפתחות ולא תצטרכו להתחיל לחפש את המפתחות של הרכב או המשרד שלכם בכל בוקר מחדש.

שעון

 

אולי יעניין אותך גם