חיפוש

טוק טוק, מי שם? החשיבות בבחירת השלט לדלת

אם יצא לכם לאחרונה לחפש שלט לבית, סביר להניח שהבנתם די מהר שמדובר בעניין לא פשוט. הרי השלט מעביר כל מיני מסרים שצריך לשים לב אליהם. אם לא די בכך, יש לו חשיבות גבוהה שצריך להכיר בה מקרוב. את כל הפרטים הללו אנחנו גילינו כשחיפשנו שלט חדש לדירה שלנו. כשהבנו שמדובר בחשיבות גבוהה שלא מדוברת מספיק, החלטנו לעצור הכול ולכתוב על כך מדריך.

 

תכירו את הגורמים שליוו אותנו בכתיבת המדריך

בעיקרון, לא היה לנו צורך בליווי מצד גורמים חיצוניים בכתיבת המדריך הזה. אבל האמת היא, שהשותפים שלנו לדירה הנוכחית אמרו שיש להם הרבה מה להגיד בנושא. שכן, הם אלו שסייעו לנו בסופו של דבר לבחור את השלט המתאים ביותר.

כך שהם היו שותפים לגמרי בהליך ובהבנה הכוללת בכל הנוגע לחשיבות של השלט. כך שכדאי שתדעו שמאחורי המדריך הנוכחי  עומדים תום ורן, השותפים שלנו לדירה התל אביבית שבזכותם, המדריך הנוכחי רואה אור.

 

תכירו מקרוב את החשיבות בבחירת השלט לבית – סיטואציה מספר 1

בחרנו להציג בפניכם את החשיבות בבחירה של שלט לדלת לפי סיטואציות שאירעו לנו בעבר. חשיבות הבחירה בשלט היא גבוהה למדי בגלל שהיא זו שמראה לכל באי המקום מי נמצא בבית. כשתום הזמין את החברה שלו בפעם הראשונה לדירה הקודמת שלנו, היא כמעט התעלפה כשראתה שעל השלט הוצגו השמות של שנינו, תום ויעל.

אם לא הבנתם מה עבר עליה באותם רגעים, נציין בפניכם כי היא חשבה שהוא נשוי. כך שיש חשיבות גבוהה בנוגע לסביבה שלכם – אתם צריכים לדאוג שכולם ידעו מי נוכחים בדירה מלבדכם.

 

תכירו מקרוב את החשיבות בבחירת השלט לבית – סיטואציה מספר 2

אם קראתם את הפסקה הקודמת, וודאי שמתם לב ששמו של רן לא הופיע על השלט של הדירה שלנו (פשוט כי הוא נכנס לדירה לאחר שהזמנו את השלט, סיפור ארוך). רן שילם על זה ביוקר. שכן, בכל פעם שהגיע שליח עם אוכל, הוא הסתכל על השלט ועל השם שמופיע בהזמנה וחשב שמדובר בטעות. כך שהוא דיווח על כתובת שגויה. הדבר הוביל לכך שרן לא קיבל את משלוחי האוכל שלו מספר רב של פעמים.

 

בקיצור – תדאגו לשלט מעודכן לבית שלכם

עכשיו אתם מבינים שיש חשיבות גבוהה בבחירה של שלט לבית. היא צריכה להיעשות תוך תשומת לב לפרטים הכי קטנים ולהכיל את פריטי המידע הבאים:

  • שמות הדיירים
  • מספר הדירה
  • תמונות של בעלי חיים אם יש

כך תוכלו להכין את המוזמנים שלכם לקראת ההגעה לבית, וגם ליהנות משלט מזמין.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את המשמעות הגבוהה בבחירה של שלט לבית. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לעצב לעצמכם שלט חדש ועדכני.

בחירת שלט לדלת

אולי יעניין אותך גם