חיפוש

מהם הסגנונות הנמכרים ביותר של דלתות פנים?

חנויות הדלתות בישראל מציעות מגוון רחב של דלתות פנים מעוצבות. עובדה זו עשויה להטעות אתכם ולגרום לכם לחשוב שכל הדלתות "נחטפות" מהמדף באופן שווה. בירור שערכנו בנושא גילה שיש מספר מסוים של סגנונות שהפכו לטרנד החם, כך שאלה נמכרים בקצב מסחרר. נמליץ לכם להישאר אתנו כאן ולגלות מהם הסגנונות הללו, כדי שתוכלו לבחור גם אתם בהתאם לטרנד הקיים.

 

דלתות בעיצוב מודרני

בחרנו לפתוח את המדריך בהצגת מידע רלוונטי שנוגע לדלתות הפנים בעיצוב מודרני. שכן, אלה נחשבות לנמכרות ביותר. הן מאופיינות ב – 3 אלמנטים עיקריים שחשוב להכיר בהם מראש:

  • בידוד תרמי איכותי: כל אחד רוצה להיות בטוח בכך שהוא בוחר בדלת פנימית שמיוצרת מחומר שישאיר את החום הרב או הקור המקפיא בחלל החיצוני של הבית. בחירה בדלת בעיצוב מודרני תאפשר ליהנות מיתרון זה.
  • בידוד אקוסטי: דלת זו נחשבת לאידיאלית לחללים שיש בהם רעשי רקע רבים. שכן, היא מיוצרת מחומרים שמבודדים רעש שמגיע מתוך החדר או מחוצה לו.

דלתות בעיצוב מודרני

דלתות בעיצוב כפרי

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בסגנונות הנמכרים ביותר של דלתות פנים מבלי לציין את הסגנון הכפרי שצבר תאוצה לא רק בארץ, אלא גם ברחבי העולם. שכן, סגנון זה מקנה תחושה של חמימות בבית ומאפשר לנו להרגיש בטבע. דגמים אלה מאופיינים כמקושטים מאוד ויש בהם נוכחות רבה של פרזול בגווני ברונזה ונחושת. הם נחשבים לדרמטיים במיוחד, כך שבחירה בהם אינה מתאימה לכל בית. זו הסיבה שנמליץ לכם לבדוק מראש את ההתאמה לעיצוב הכללי בבית, רגע לפני שתשימו את האצבע על דגם שמצא חן בעיניכם.

 

דלתות בעיצוב וינטג'

דלתות הפנים הרומנטיות מככבות בדירות, משרדים וחנויות. אלה מאופיינות באלגנטיות ואווירה נעימה שמוכרת לנו מלפני שנים רבות. ניתן למצוא את הדלתות הללו בגוונים בהירים בלבד, לדוגמא:

  • אפור
  • ורוד בהיר
  • תכלת
  • שמנת
  • לילך ועוד

דלתות בעיצוב וינטג'

דגשים לבחירת דלתות פנים

חשוב לציין שבחירה נכונה של דלתות פנים מצריכה בחינה מעמיקה של קריטריונים שונים שאינם נוגעים דווקא לעיצוב. נסביר שבחירת דלתות לחדרי אמבטיה ושירותים לצורך הדוגמא, צריכה להתבצע תוך בירור אודות עמידותן למים. נסביר שבחירה בדלת שאינה עונה על קריטריון זה עשויה להוביל להופעת עובש על גבי הדלת ולפגמים ניכרים במראה שלה. בנוסף לכך, יש לבדוק שהדלתות נפתחות לשני הכיוונים, כדי לאפשר מרחב בחללים קטנים במיוחד.

 

השורה התחתונה – צאו לבחור את הסגנון המתאים לכם

מדריך זה ריכז את כל הפרטים החשובים על הסגנונות הנמכרים ביותר של דלתות הפנים בישראל. בשלב זה אתם מכירים ב – 3 הדלתות שנמצאות בבתים ומשרדים רבים בקרבתכם, כך שנותר לכם רק לבחור את הסגנון המתאים לכם ביותר מבחינת העיצוב והפרקטיות. נאחל כעת שתבצעו בחירה נכונה ואיכותית.

מהם הסגנונות הנמכרים ביותר של דלתות פנים

אולי יעניין אותך גם