חיפוש

כבר לא רק לעשירים: כך תמצאו פרקט בזול

בעבר רצפת פרקט היתה סמל לסטטוס אמיד ונחלתם של בעלי אמצעים בלבד. עם התפתחות סוגי הפרקט הסינטטיים השתנתה המשוואה ורכישת פרקט אין פירושה הוצאה בלתי אפשרית. פרקט בזול –  נניתן ליהנות מרכישה ואפשרויות התקנה זולות ואיכותיות. הכירו את סוגי הפרקט הזולים שתוכלו לאפשר לעצמכם בלי להכאיב לעו"ש.

 

למה פרקט נחשב בעבר לריצוף לעשירים בלבד?

עד לא מזמן יכולנו לערוך אבחון רמה סוציואקונומית בסגנון: אמור לי מה סוג הריצוף שלך ואומר לך מי אתה, כאשר פרקט מדרג את העונה בציון גבוה. הסיבה לכך היתה העלות הגבוהה מאוד של רצפת העץ הטבעי.

לקראת תחילת המאה ה-17 רצפות פרקט הפכו למלכות הריצוף כאשר מתקיני פרקט השתמשו בטכניקות ייחודיות על מנת לייצר ריצוף בסגנון יוקרתי. ריצוף הפרקט הפך לסוג של אמנות באותה תקופה.

לקראת שנות ה-90 טכניקות ייצור איכותיות שינו את פני המפה והפרקט הפך להיות פופולארי יותר, עמיד וקל לתחזוקה. כשהוא מתחבר לגישה הטבעית בכל הנוגע לעיצוב חללים כפריים ומודרניים.

כיום, קיימות בשוק חלופות סינטטיות מעולות שמחקות את מראה הפרקט ה מקורי בצורה מדויקת ואף מציעות איכות ועמידות גבוהה יותר – במחיר נמוך. פרקט – היום, כל אחד יכול.

 

לא מתפשרים על איכות: פרקט זול ועמיד במיוחד

שוק הפרקטים הזולים הולך ומתרחב והוא מכיל סוגים שונים של פרקט למינציה. פרקט למינציה מורכב ממספר שכבות של שבבי עץ דחוסים ושכבה עליונה של תמונת עץ ושכבת הגנה שקופה לשמירה על החומר. ישנם סוגי פרקט למינציה רבים וחשוב לבחור בסוג איכותי על מנת ליהנות מיתרונותיו של החומר הסינטטי.

 

מה היתרונות של פרקט למינציה?

למרות המעמד היוקרתי המיוחס לפרקט מעץ מלא, יש לדעת כי סוג ריצוף זה רגיש לרטיבות, לשריטות ולעומסים. פרקט למינציה באיכות גבוהה לעומת זאת: דוחה מים, אינו רגיש לחיכוך עם חפצים ועצמים וכן עמיד לאורך שנים. זאת בנוסף לכך שניתן להשיג פרקטים בזול בייצור למינציה וליהנות גם מהתאמה למסגרת התקציב.

 

מהו הפרקט הזול ביותר?

כפי שכבר הזכרנו קודם, ניתן לחלק את סוגי הפרקטים השונים ל-2: פרקט מעץ טבעי ופרקטים סינטטיים. הפרקט המקורי הוא הפרקט היקר ביותר ואילו פרקט למינציה הינו הפרקט הזול ביותר בעולם הפרקטים. חשוב להתאים את סוג הפרקט לצרכים של המשתמש. הפרקט הסינטטי מדמה את המראה אך אינו מעביר את תחושת העץ החמימה. אם אתם מעוניינים דווקא במגע הטבעי עליכם לבחור דווקא בפרקט מעץ, אולם אם זה לא משנה לכם תוכלו ליהנות מהמראה דמוי העץ של פרקט למינציה.

 

קונים פרקטים בזול עם שירות אדיב הכולל יחס אישי

ניתן לרכוש פרקט במחיר נמוך מבלי להתפשר על איכות השירות. היעזרו בחברת פרקטים מומלצת המציעה שירותי התקנה מתקדמים ואחריות על המוצר על מנת שבכל מקרה של תקלה יהיה לכם לאן לפנות.

ריצוף

 

אולי יעניין אותך גם