חיפוש

לוחות מחיקים לבית – האם ניתן לבקש עיצוב מיוחד

טרנד חם להוסיף לארסנל הרהיטים בבית הוא הלוח המחיק.

ככל שהזמן עובר, מגלים אנשים בישראל על הפונקציונליות של הלוח המחיק מעבר ליתרונות הנוספים והמדהימים שלו.

אחת השאלות הנפוצות ביותר שעולות בקרב אנשים שרוצים היא לגבי העיצוב! מי מאיתנו לא ירצה להכניס רהיט שעוצב אישית לבקשתנו? אז היום, אפשר גם את הלוח בעיצוב אישי

 

לוח צבעוני

בראש ובראשונה, אפשר להזמין את הלוח המחיק שכולנו מכירים במגוון רחב מאוד של צבעים. הגיוון בצבע מאפשר לכם להגדיר מחדש פינות וחללים בבית ולהכניס להם את האנרגיה של צבע הלוח. אופן השימוש בו לא משתנה בגלל הצבע, אלא רק היופי, האנרגיה והמשיכה של בני הבית אליו ישתנו.

 

לוח מחיק ללא מסגרת

למי מאיתנו שאוהבים מראה חלק, ניתן להזמין לוחות מחיקים, רק בלי מסגרת האלומיניום הקרה. לוח בלי מסגרת נותן מראה חלק יותר ואלגנטי יותר לקיר בחדר וחלל עצמו. מה שכן, מומלץ מאוד להתקין לוח מחיק ללא מסגרת על קיר בצבע שונה מהלוח. היתרון במסגרת הוא שהיא תוחמת את הלוח ויוצרת קיטוע במראית העין. כשהלוח בלי מסגרת על קיר לבן, זה רק עניין של זמן עד שלא נבין איפה הלוח מתחיל ואיפה הוא נגמר.

 

לוח מחיק עם הדפס בעיצוב אישי

גולת הכותרת כאן! כמו במשרדים גדולים וחדרי פיקוד, ניתן להזמין לוחות מחיקים עם הדפסים קבועים. הדפסים אלו יכולים לתת תכלית קבועה ללוח ולהגדירו לתפקיד אחד מסוים וספציפי. לדוגמה: לוח מחיק עם הדפס שמאפשר לבצע מעקב של 24 שעות אחרי הספק ייצור חומר של מפעל. בנוסף, דמיינו לוח עם 4 שבועות של החודש, ואפשר לשנות את שם החודש ולהכניס את מספרי הימים על גבי הלוח! מעבר לאלו, ניתן להזמין לוחות טקטיים לאימוני ספורט שונים, טבלאות בהתאם לשימוש, חלוקה לפי רבעי לוח וכמובן כל העיצוב אישי שיעלה בדעתכם.

לוחות מחיקים ניידים

הלוח הקלאסי שמתגלגל על 4 גלגלים, עכשיו גם זמין להזמנה לבית שלכם. למעשה, כל לוח שניתן להזמין באינטרנט אפשר להכניסו לחלל הבית ולהיעזר בו כגורם מעצב.

 

הדמיון ביד המזמין

כפי אתם רואים, יש כיום מגוון ענק של אפשרויות להזמנת לוחות מחיקים לחלל הבית שלכם. החל מצבעוני, למעוצב אישית, למגנטי, עם הדפס, נייד וגם בלי מסגרת! האפשרויות הן מגוונות מאוד ובאמת שהכל תלוי במזמין. המלצת המערכת להזמנת לוח מחיק בעיצוב אישי היא להבין קודם כל מה יהיה שימושו של הלוח שלכם בבית ולאחר מכן עיינו באתרים השונים. החל מלוח שבועי, חודשי ושנתי מחיקים, ללוחות לכתיבת תווי מוזיקה למוזיקאים הביתיים ולאנשים שסתם רוצים לוח מודעות צבעוני בכניסת הבית – הבחירה היא בידיים שלכם. לוח מחיק הוא הרבה יותר אלגנטי ממה שחשבתם.

 

לוח רק

אולי יעניין אותך גם