חיפוש

לחיות ב2052 – 4 מוצרים לבית שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם חיים בעתיד

יש מוצרים שייתנו לכם להרגיש שאתם חיים בעבר, אך יש מוצרים שייתנו לך להרגיש את העתיד החדשני הטומן בתוכו שפע של קידמה ונוחות. הבאנו לכם פה 4 מוצרים מופלאים לבית שייתנו לכם להרגיש בשנת 2052.

 

מוצר מספר 1: שואב אבק מרכזי

אם פעם הייתם צריכים לסחוב את שואב האבק שלכם מחדר לחדר, לחבר ולנתק מהחשמל בכל פעם מחדש, להחליף חלק שנשבר או נקרע ולדאוג למקום גדול ומרווח עבור שואב האבק. כל אלה לא קיימים בשואב האבק המרכזי.

כאן מדובר קודם כל בנוחות ובחדשנות בלתי רגילה – מדובר על שואב אבק שמרכזו מותקן במחסן, במרתף או בכל מקום חיצוני שתבחרו וחלקו השני מוטמן בתוך קיר הבית. מתי שתצטרכו תשלפו את החוט מתוך הקיר תשתמשו ותחזירו. השואב אינו תופס מקום, בעל עוצמת שאיבה חזקה, עמיד לאורך שנים, והכי חשוב משאיר את הבית נקי מפסולת ומחלקיקי אבק שלעיתים קרובות מתפזרים באוויר בעת השימוש בשואבי אבק רגילים.

השקט, כוח השאיבה, העמידות, הנוחות והבריאות – כל אלה הם הסיבות למה שואב אבק מרכזי הוא הדבר הגדול הבא בשואבי אבק.

 

מוצר מספר 2: מצלמת אבטחה ממונעת

המצלמה היא לא עיניים ותמיד אפשר למצוא דרכים להתגנב מאחורי המצלמה, אבל כאשר מדובר במצלמת אבטחה ממונעת – הסיפור כבר לא כל כך פשוט. מצלמת האבטחה הממונעת יכולה לנוע מצד לצד, המצלמה אינה מסתפקת במיקוד על אזור אחד, אלא היא יכולה לנוע 180 מעלות בלי בעיה. בנוסף, המצלמה יכולה עפ"י בחירתכם לתת תקריב על אזור מסוים בו תרצו להתמקד. מצלמת אבטחה ממונעת מאפשרת לחוש ביטחון ושליטה על סביבת הבית.

 

מוצר מספר 3: שואב ריחות באסלה

השקעה בחדר השירותים היא השקעה משתלמת תמיד, כי על נוחות לא מתפשרים – זה כבר כולם יודעים. שואב ריחות באסלה זהו פטנט חדשני שייתן לכם להרגיש בנוח גם בחדר השירותים. מהו שואב הריחות? מכשיר פשוט להרכבה גם על שירותים קיימים – שדואג לשאוב לביוב לא רק את הפסולת אלא אף את הריחות – שואב הריחות ידאג ששום פסולת לא תישאר בחדר, גם לא באוויר.

 

מוצר מספר 4: מגרסת פסולת למטבח

ואם כבר מדברים על ניקיון – אז תכירו את מגרסת הפסולת במטבח. הפסולת בכיור זהו דבר שמעסיק כל עקרת בית, וכמה שתנסו למצוא את הפתרונות שיחסכו לכם את ההתעסקות – שום דבר אינו מתקרב לנוחות של מגרסת הפסולת. אז מה זה בעצם מגרסת הפסולת? זהו מכשיר המרסק את הפסולת המצטברת בכיור ושולח אותה אל תוך מתקן הנמצא מתחת לכיור, המתקן מרכז בתוכו את הפסולת הטחונה. הפטנט הזה מצמצם לכם את השימוש בפח בצורה משמעותית וחוסך סתימות העלולות להיווצר מחלקיקי מזון.

 

לסיכום

כדי להרגיש את החדשנות והנוחות צריך להשקיע. השקעה במוצרים הנכונים תיתן לכם שקט לאורך שנים ותאפשר לכם להתעסק עם הדברים החשובים לכם באמת.

שואב אבק

אולי יעניין אותך גם