חיפוש

להרגיש כמו בבית: כך תשמרו על ניקיון ותחושה נעימה בעסק שלכם

אנחנו נמצאים בעבודה במהלך רוב היום שלנו. לפעמים אנחנו נמצאים שם אפילו יותר זמן ממה שאנחנו נמצאים בבית. לשמור על ניקיון העסק ולתת למקום הרגשה של בית הוא דבר הכרחי כדי לשמור על מוטיבציה גבוהה בעבודה. כאשר יש מוטיבציה, ככה גם התוצאות טובות יותר – מה שיכול לתרום לעסק שלכם המון. יש לנו כמה טיפים במיוחד בשבילכם. אז, בואו נתחיל!

 

קודם כל, עיצוב

עיצוב המקום הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו. המטרה היא שתרגישו שאתם נהנים להגיע למקום העבודה ובנוסף שתרגישו כי המקום בו אתם נמצאים מוצא חן בעיניכם. לשם כך, תשקיעו מחשבה בעיצוב. אם אין לכם את העין היצירתית, תתייעצו עם בן אדם שזה המקצוע שלו. בנוסף, אם יש מספיק מקום, תוסיפו פינת ישיבה נחמדה עם ספה, ספרים ומכונת קפה – מקום בו העובדים שלכם יוכלו להרגיש בנוח ויוכלו לדבר אחד עם השנייה.

תחזוקת ניקיון בעסק

לשמור על הארגון ועל הסדר

לשם כך, אין אלף אופציות. תתרגלו להחזיר את הדברים למקומם ואל תדחו את זה למאוחר יותר. אתם יכולים לקבוע 10 דקות בסוף היום לשם כך. בצורה הזאת תוכלו להגיע לעבודה יום למחרת כאשר הכל יהיה במקום. אין תחושה יותר טובה מזה! כדי לעזור לכם, תעבדו עם קלסרים כאשר יהיה מרוכז בכל קלסר נושא מסוים. בנוסף תדאגו שיהיה לכם מספיק מקום לאחסון.

 

לשמור על המקום נקי

כאשר העסק קטן, קל יותר לשמור על המקום נקי אבל ככל שתגדלו, תצטרכו יותר עזרה בנושא. חברת גולדשטיין אהרון היא חברה אשר מתעסקת בדיוק בזה. היא מספקת לחברות סמרטוטים, מטליות, מוצרי נייר ובנוסף גם מספקת מוצרי ניקוי. מה שטוב עם חברה זו הוא שהם מגיעים עד לפתח העסק כך שלא תצטרכו לבזבז זמן. לשמור על המקום נקי גם ישמור על הראש שלכם נקי מסודר.

 

גיבוש הצוות

לשמור על המקום נקי ומסודר הוא דבר חשוב. אך, לא פחות חשוב מזה הוא להרגיש בנוח עם האנשים איתם אנו עובדים. זה יכול לעשות את כל ההבדל ויכול לגרום לעובדים להרגיש כי נעים להם יותר להגיע למקום העבודה- מה שיכול לתרום לתחושת השייכות למקום. תשקיעו זמן בגיבוש הצוות בעזרת ימי כיף, פעילויות חברתיות או כל רעיון אחר שיכול לתרום לזה.

 

לסיכום

להרגיש טוב במקום בו אנחנו עובדים הוא הדבר החשוב ביותר. בעידן המודרני, אנשים מחפשים את זה ויודעים כי להרגיש טוב במקום העבודה יותר חשוב מהכל. אין לזה מחיר! תעצבו את המקום בהתאם, תשמרו על הארגון ועל הסדר, תדאגו שהמקום תמיד יהיה נקי ותקחו זמן כדי לגבש את הצוות שלכם. אם תהפכו את המקום לנעים יותר, גם תרגישו שנעים יותר לעבוד!

מוצרי ניקוי

אולי יעניין אותך גם