חיפוש

מה הן העתקות אור?

כאשר אנו נזקקים להדפסה שגודלה עולה על יכולתה של מדפסת ביתית רגילה אנו נעזרים במדפסות בפורמט רחב שיכולות להגיע עד 100 אינץ'. הדפסות אלו נקראות עד היום העתקות אור על שם שיטת חשיפת נייר ההעתקה לאור שמש או אור אולטרה סגול על מנת ליצור שיכפול מהיר של העתקים רבים. כיום אנחנו כבר איננו זקוקים לחומרים כימיים רעילים או העתקה ידנית קודמת כדי ליצור הדפסות באיכות גבוהה במיוחד,

בית הדפוס קופיאין מתמחה בהדפסות אור לצרכים שונים באמינות ובאיכות.

 

הדפסות גדולות מן הרגיל

הדפסות מיוחדות עבור יצירת באנרים, תצוגות בתערוכות, תפאורת תיאטרון, פוסטרים, מפות, שירטוטי תכנון אדריכלי, תוכניות בניה ועוד נעשות באמצעות העתקת אור במדפסות מיוחדות בפורמט רחב שיכול להגיע עד ל100 אינץ'. בית דפוס copyin מתמחה בהדפסות אור לצורך יצירת גרמושקות ושרטוטים או סריקתם באמצעים המתקדמים והנוחים ביותר הקיימים היום כדי שהתוצאה תהיה מרהיבה במיוחד.

 

העתקות אור

מקורן של העתקות האור או העתקות השמש בשנת 1842 אז התגלה כי חומר כימי מסויים רגיש לאור שמש ו'נעלם' או מתמוסס בחשיפה אליה. במשך למעלה ממאה שנה נעזרו שרטטים רבים בנייר הכימי שקיבל את השם המוכר 'בלופרינט' כדי להציג את תוכניותיהם ולהעזר בהן להשלמת משימותיהם. שלבי התהליך כללו העתקה ידנית אחת על נייר שקוף והצמדתו אל הנייר הכחול הכימי תוך חשיפת שניהם אל השמש עד להתמוססות קוי המתאר על גבי הנייר הכימי לצבע לבן על גבי זה הכחול. באופן זה ניתן היה לייצר במהירות גדולה יחסית כמות גדולה של שכפולים. בשנות הארבעים של המאה הקודמת נערכו כמה שיפורים שהחליפו את החומר הכימי הרעיל בחומר ידידותי יותר הדומה למלח.

 

מדפסות בפורמט רחב

מדפסות בפורמט רחב הנקראות פלוטר מסוגלות להדפיס בגדלים משתנים על גבי חומרים שונים. החל מנייר, בד, PVC  בעוביים שונים, קאפה או ויניל. מדפסות אלו מסוגלות לשכפל מוצר קיים באמצעות סריקתו או באמצעות קובץ דיגיטלי. הקיבולת של מדפסות אלו נעה בין 18 אינץ' למאה אינץ'. על מנת להדפיס מוצרים העולים על מאה אינץ' כגון שלטי פרסום חוצות ועוד, ניתן להעזר במדפסות סופר רוחב. על מנת שנוכל לקבל תמונה בחדות גבוהה המדפסות תומכות ברזולוציה DPI המעניקה תמונה ברורה וחדה באמצעות שימוש בקבצים וקטוריים השונים מן הקבצים העשויים מפיקסלים ומאפשרים הדפסת תמונה בכל גודל מבלי לפגום באיכותה.

 

לסיכום

בית הדפוס קופיאין מאפשר לכם להדפיס באיכות ובנוחות גרמושקות, שרטוטים, פוסטרים, באנרים, תצוגות ותפאורות באמצעות סריקה או באמצעות הטענת קבצים בקלות ובמהירות. השירות המעולה שלנו, הניסיון והמקצועיות נמצאים לשירוכם לכל משימה ולכל מטרה. את המוצר המוגמר תוכלו לקבל במשלוח עד פתח הבית. אנו מתמחים בכל סוגי ההדפסות החל מקטלוגים, רולאפים וברושורים וכלה במדבקות צורניות.

מכשיר צילום

 

אולי יעניין אותך גם