חיפוש

מים טעימים כל יום כל היום – הכירו את בר המים החדש של עדן בר

מי השתייה בישראל עלולים להכניס אל גופינו מזהמים שונים הנמצאים במאגרי המים הקיימים. אם בעבר כדי ליהנות ממים מסוננים, היה צורך לסחוב שישיות מים הביתה, הרי שהיו מערכות מיני בר נותנות את הפתרון המושלם לכך. כי בדיוק לצורך כך פותחו פתרונות לסינון מי השתייה. חברת עדן בר פיתחה את בר המים החדש שלה ממנה תוכלו ליהנות ממערכת נוחה, יעילה ומעוצבת לאספקת מי שתייה צלולים ומרעננים.

 

אילו סוגי מיני בר קיימים?

חברת עדן בר פיתחה מערכות מיני בר שונות בהתאמה לצרכים שונים ומגוונים של לקוחותיה. בין המבחר הגדול שתמצאו בחברה, ניתן לחלק את המערכות ל-3 קטגוריות: מערכות מיני בר רצפתיות, מערכות מיני בר רגילות ומערכות מיני בר לשבת.

 

מערכות מיני בר רצפתיות

ברים רצפתיים מתאימים למעמד על הרצפה. הם מעוצבים בצורה מתאימה המשתלבת עם מראה החדר הכללי. הם מתאימים לחדרים קטנים בהם אין מקום על השיש או לחדרים בהם אין שיש זמין ויש צורך במקרר קטן.

מערכת מיני בר כזו מספקת מים חמים וקרים, מרעננים וצלולים. יחד עם זאת, תוכלו לרכוש מערכת מיני בר אשר חלקה התחתון מכיל מקרר קטן ושימושי בו תוכלו לשמור על חלב להכנת קפה וליהנות מלוקסוס מושלם.

 

מערכת מיני בר

קיימות מערכות מיני בר המתאימות למיקום על השיש או על מדף ייעודי לכך. מערכות אלו הן המערכות השולטות בשוק בגלל התאמתן למיקום בכל מטבח קלאסי. קיימות מערכות מיני בר שונות, מפוארות יותר ופחות. אוטומטיות או מכאניות, הכל נתון לבחירתכם.

 

מערכת מיני בר לשבת

אם כבר רוכשים מערכת מיני בר לבית, למה שהיא לא תתאים לשימוש גם בשבת? מערכת מיני בר שבת מונעת ממכם את הצורך בחימום מים לפני שבת ומילוי תרמוסים. מערכת מיני בר לשבת מספקת לכם מים חמים וקרים גם בשבת.

 

על מה להקפיד בבחירת מיני בר?

ברכישת מיני בר חשוב שתתייחסו אל עיצוב חלל החדר בו אתם הולכים למקם את המיני בר. כך תוכלו לרכוש מערכת מיני בר מתאימה לגוון הצבעים בחדר ולנוחות המשתמשים בו.

יחד עם זאת, ברכישת מערכת לסינון מים, חשוב לבדוק את התחזוקה שהיא דורשת. האם המערכת שאתם מעוניינים לרכוש דורשת תחזוקה נוספת מלבד ניקיון והחלפת סנן אחת לשנה? הורידו מעצמכם עול מיותר והעדיפו לרכוש מערכת מיני בר המספקת חוויה מקסימלית במינימום מאמץ.

 

הכירו את פתרונות טיהור המים

גם אם אין לכם מקום להצבת מיני בר, כדאי שתכירו את הפתרונות שחברת עדן בר מספקת לטיהור מים. תוכלו לרכוש סנן שיתחסר למערכת המים בביתכם וכך תהנו מטיהור כל המים העוברים בצינור המסונן. אין סיבה שתסחבו שישיות מים כדי ליהנות ממים מסוננים באמצעות מגוון הפתרונות שפותחו לצורך כך.

שתייה

 

אולי יעניין אותך גם