חיפוש

מכינים הכל – מה מגיע בתוך חבילות הלידה?

 

מתכוננת ללידה? מזל טוב, וברוכה הבאה לתקופה מרגשת מאוד. את בטח יודעת שהחיים שלך עומדים בפני שינוי ענקי, ואנחנו כאן כדי לסייע ולכוון אותך לקראת אחד האירועים הגדולים והמרגשים בחייך, לידת התינוק שלך.

הראש שלך בטח עמוס במחשבות, בסימני שאלה, בתכנונים לעתיד ובתקוות. את צריכה לבחור קורס הכנה ללידה, להחליט איזו עגלה לקנות, האם את רוצה להניק, מי תלווה אותך בלידה, ועוד. אנחנו כאן כדי לנסות להקל קצת, ונדבר על חבילות לידה מסוגים שונים, שיחסכו ממך את הצורך להתלבט, לכתת רגליים ולהשוות מחירים.

בטן הריונית

מה זו בעצם חבילת לידה?

חבילת לידה היא סל מוצרים שמיועדים לאם ולתינוק הנולד. חבילות לידה מגיעות בגדלים שונים ומיועדות לכל רמות התקציב ולכל סוג של צורך. ישנן חבילות לידה מקיפות ביותר, שכוללות את כל מה שתצטרכי, החל משלב ההגעה לבית החולים וכלה בחזרה הביתה עם התינוק. חבילה כזו יכולה לכלול אפילו ריהוט ועיצוב של חדר התינוק בצורה מושלמת לפי טעמך. חבילות אחרות יציעו לך עגלה, כיסא בטיחות ואת כל הציוד לתינוק. ישנן גם חבילות שמיועדות רק לאם היולדת ולמלווים בימי האשפוז, שבהן תוכלי למצוא מוצרי היגיינה אישית ואפילו נשנושים וחטיפים. חבילות שמציעות שירותים מקצועיים כוללות בתוכן סל שעות ייעוץ שייתן לך מענה בנושאים הקשורים להתפתחות התינוק, הנקה, שינה וכדומה.

סגנון נוסף של חבילות לידה, נפוצות ומשתלמות במיוחד, הן חבילות הכוללות את הריהוט הבסיסי לתינוק – עגלה, מיטת תינוק ושידת החתלה. למה דווקא השלישייה הזו? כמובן, כי מדובר במוצרים חיוניים הנדרשים לכל תינוק חדש שמגיע לעולם. שידת החתלה משמשת גם כמקום איחסון לציוד הרב של התינוק – בגדים, טיטולים, צעצועים ועוד, וגם כמשטח מוגבה שמקל על ההורים להלביש את התינוק ולטפל בו ללא צורך בהתכופפות מיותרת. על הצורך בעגלה ומיטה נראה שאין צורך להכביר במילים, רק נגיד שעגלה איכותית תשמש אתכם בנוחות ובבטיחות לאורך זמן, ומיטה המתאימה לשידה תייצר מראה מעוצב, הרמוני ונעים לעין.

לחבילה כזו יש שני יתרונות משמעותיים. היתרון הראשון הוא החיסכון הכספי. תקופת ההיריון והלידה עמוסה בהוצאות, צפויות ובלתי צפויות. חשוב להתנהל בחוכמה עם הקניות לקראת הלידה, ולערוך השוואות מחירים כדי למצוא את העסקה המשתלמת ביותר עבורכם. חבילות לידה נחשבות למשתלמות ובדרך כלל מובנית בהן הנחה כאשר מדובר בקנייה של כמה מוצרים גדולים ביחד.

היתרון השני בקניית חבילת לידה הוא החיסכון בזמן ובכוחות. רוב הנשים בשליש השלישי כבר מרגישות את העומס הפיזי של ההיריון, ולא תמיד המחשבה על שעות ארוכות של שוטטות וניהול טבלאות אקסל קורצת להן… הבחירה בחבילת לידה מצמצמת את ההסתובבות הארוכה והחיפוש הבלתי נגמר, ומאפשרת לעשות בחירה אחת בלבד, שתכלול בתוכה את כל מה שתצטרכו ללא השקעת מאמץ מיותר.

תינוק

אולי יעניין אותך גם