חיפוש

מתי מבצעים שינויי דיירים בנכס חדש

מזל טוב! רכשתם דירה חדשה מקבלן, חסכתם את מיטב כספכם על מנת לרכוש אותה.

סביר להניח שעבדתם במהלך הרבה משנות חייכם על מנת לחסוך ולקנות אותה.

אך לעיתים דירת החלומות שלהם לא נראית בדיוק כפי שהם תמיד חלמו.

מה ניתן לעשות לגבי זה? מזה שינוי דיירים ומתי מבצעים אותם?

 

שינויי דיירים

במקרה ושאלתם את עצמכם מה תוכלו לעשות לגביי דירה שרכשתם מקבלן, אך אינכם אוהבים איך מחולק הבית בלשון המעטה. לשינויים אלה קוראים שינויי דיירים. שינויים הדיירים נעשים על ידי הדיירים המיועדים לגור בדירה באמצעות מעצבת פנים.

המעצבת פנים מגיעה לפגישת היכרות עם הדיירים שרכשו את הדירה, ומשם היא מכוונת אותם והם מכוונים אותה. באמצעות שיתוף פעולה בין הרצוי והמצוי, הדיירים והמעצבת פנים מחליטים על שינויי דיירים שהם מעוניינים לבצע בנכס.

ישנה אפשרות שהמעצבת פנים, תגיע איתכם למגוון חנויות לעיצוב המטבח, לעיצוב הסלון או לבחירה של אביזרים שקשורים למקלחת ואמבטיה ובכלל בעיצוב הפנימי של הבית, וכך תוכל לתכנן איתכם בצורה הטובה ביותר איך הבית החדש שלכם יראה, וכך תהפכו יחד את הבית לבית החלומות שלכם.

 

מי אחראי לשינויי דיירים

האחריות על שינויי הדיירים היא על הדיירים עצמם בשיתוף המעצבת פנים. הדיירים הנכסים לנכס בוחרים יחד עם המעצבת פנים איך הדירה שלהם תראה, החל מנקודות חשמל, נקודות מים, ועד לשבירה של קירות.

 

אם למשל, שאיפתם של הדיירים הוא חדר שינה יותר גדול וחדר עבודה יותר קטן, מבחינם החדרים שלא צריכים להיות באותו גודל לפי תכנון של הקבלן. כך הדיירים יוכלו לקבל חופש איזה חדר הם רוצים להגדיל או להקטין בהתאם למה שהם רוצים שיהיה בבית שלהם.

 

שינויי דיירים – מתי מבצעים

שינויי דיירים מתבצעים בדרך כלל כאשר עוד לא גרים בכנס, וכמה שיותר מוקדם כך יותר טוב לכם ולקבלן. למעשה, בעת חתימתכם על החוזה מול הקבלן של הדירה שלכם, מומלץ להודיע לו על השינויים שתרצו לעשות ביחד עם המעצבת פנים.

ישנם קבלנים, והם רבים, שבוחרים לגבות מאנשים רבים סכום יחסית גדולה מכיוון שהם לא הודיעו להם בזמן על השינויים. לכן, מאוד חשוב להודיע לקבלן בשלב הכי מוקדם שניתן וכך גם ליידע את המעצבת פנים על כל השינויים שתרצו לעשות, בעיקר אם מדובר על שינויים שהם משמעותיים יותר משקעי חשמל ועוד.

 

לסיכום

שינויי דיירים הוא כאשר דיירים רוצים לעשות שינוי בנכס שרכשו. השינוי מתבצע יחד עם מעצבת פנים שהדיירים שכרו את שירותה. בעזרת המעצבת פנים, יש אפשרות לתכנן את הבית כפי שהדיירים בדיוק רוצים, וכך להגדיל חדרים, להרחיב חדרים, לבצע שינויים במטבח, או אפילו בחדר המקלחת. על שינויי הדיירים מומלץ להודיע כמה שיותר מוקדם לקבלן הבניה על מנת לחסוך עלויות גבוהות ומיותרות בהמשך.

 

קניית דירה

אולי יעניין אותך גם