חיפוש

מתי מומלץ להזמין קבלן המתעסק בעבודות פיתוח ותשתיות

בהתקנות שונות הדורשות תכנון מערכות תשתית והתקנתם מומלץ להזמין קבלן העוסק בעבודות פיתוח ותשתיות. ההתקנה מתבצעת במגוון מקומות: בתים פרטיים, מבנים ציבוריים, שטחים עירוניים ועוד.

אחריות הקבלן באה לידי ביטוי בתשתיות המים, הביוב והחשמל. בכל תהליך בניית מבנה חדש, מומלץ להיעזר בקבלן מסוג זה על מנת לבצע התקנת תשתיות הנחשבות לחדישות ומתקדמות, עשויות מחומרים איכותיים ועמידים ומתוכננות בהתאם למבחנה ולצרכים הספציפיים. כאן נפרט את המקרים בהם מומלץ להזמין קבלן המתעסק בעבודות פיתוח ותשתיות.

 

כשיש צורך בביצוע עבודות חפירה

לאחר סיום שלב התכנון האדריכלי וההנדסי עוברים לשלב הכשרת המגרש וכן גם עבודות פיתוח ותשתיות. מטרת עבודות אלו היא להכשיר את המגרש לתחילת עבודה על היסודות. על פי רוב הן נעשות לאחר קידוחי כלונסאות סביב המגרש. שאז יש להתחיל בחפירה ופינוי החומר. לעיתים ייווצר צורך לחפור לעומק רב (אם מתוכנן חניון תת קרקעי, מרתף או מחסנים בקומות המינוס). כמובן שכדאי לבחור בקבלן ממרום הנדל"ן כדי לוודא שהעבודה מתבצעת על הצד הטוב ביותר

כשיש צורך בביצוע עבודות תשתית

קבלן העוסק בעבודות פיתוח ותשתית יכין הזנות לתשתיות זורמות במהלך עבודות התשתית: מים, ביוב, ניקוז מי גשמים ועוד. וכן הזנות והכנות לתשתיות החשמל והתקשורת. חשוב לבחור קבלן אמין ומקצועי ממרום הנדלן משום שלאחר הנחת התשתיות מתחילה הבנייה ואם יש בעיות בתשתית קשה ביותר לתקן אותן כי התשתית קבורה כבר תחת יסודות המבנה.

כשיש צורך בחפירה ליסודות הבניין

לאחר חפירת שטח המגרש נדרש הקבלן לבצע עבודות חפירה עבור יסודות המבנה. עבודות אלו נעשות לפי דרישת מהנדסים ובדיקות קרקע של יועץ הקרקע.

 

כשיש צורך בעבודות פיתוח

לאחר הקמת שלד המבנה מתחילה העבודה סביבו להשלמת עבודות הפיתוח. העבודות: בניית קירות תמך, הסדרת חניות, עבודות גידור, הסדרת תאורה היקפית, עבודות אספלט ומדרכות ואבנים משתלבות.

 

מה עושים לפני שמזמינים קבלן פיתוח ותשתיות?

לפני הבחירה שהיא בחירה משמעותית ביותר עם השלכות רבות, מומלץ לבדוק כמה דברים. כמובן שבמרום הנדלן יספקו לכם את השירותים הטובים והמקצועיים ביותר.

 

בירור

מומלץ לבקש מבעל המקצוע לספר על סוגי תשתיות שונות שעסק בהן, אופן הרכבתן ותכנונן ומהם החומרים המרכיבים אותן.

 

בדיקה

מומלץ לבדוק מראש אלו תשתיות מומלצות בתחומי החשמל המים והביוב. לדוגמא: לדירה הממוקמת בקומה עליונה חשוב לבדוק אחו משאבות מים מומלצות עבורה.

 

השוואה

יש לבחור בקבלן תשתיות עם רזומה עשיר, תיק עבודות מרשים, המלצות רבות מלקוחות ואנשים המכירים אותו אישית וניסיון רב בתחום. מאחר ותשתיות מותקנות פעם אחת ואמורות להיות תקפות לעוד שנים ארוכות. לכן יש צורך בבעל מקצוע אמין ומקצועי כמו כל קבלן ממרום נדלן, שיבצע את העבודה כראוי.

 

לסיכום

בהתקנות הדורשות תכנון מערכות תשתית חשוב להזמין קבלן העוסק בפיתוח ותשתיות מבית מרום נדלן. חשיבותו מתבטאת בביצוע עבודות חפירה, תשתית, חפירת יסודות ועבודות פיתוח. לפני ההזמנה חשוב לערוך בדיקה, בירור והשוואה על מנת לבחור את הקבלן הטוב ביותר לבנייה מושלמת.

אנשי תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם