חיפוש

סוגים של רשתות צל ומה ההבדלים בניהן?

רשתות צל יכולות לשמש אתכם לכל כך הרבה דברים שבטוח לא חשבתם עליהם – הצללת הבריכה, כיסוי ריהוט גן, הצללת המרפסת ועוד.

הן שימושיות ואיכותיות וכיוון שהבד ממנו הן עשויות הוא עמיד הן נשמרות לאורך זמן.

הן עשויות מסיבי פלסטיק נוקשים שיוצרים חוזק ועמידות שאין שני להם.

אולי ממבט ראשון רשת צל נראית כמו פתרון זמני אך לא כך הדבר.

יש מגוון סוגים של רשתות צל וכל אחד יכול להתאים לו את מה שנכון עבורו ואת מה שתואם למטרה שלו. רוצים לשמוע על הסוגים? הכל בכתבה הבאה.

 

סוגי רשתות צל

  1. רשת צל חד שכבתית – הרשת הכי פופולרית היום. יריעת בד אחת שמגנה מפני השמש ברמה גבוהה יחסית. קל לתלות אותה והיא מגיעה במגוון צבעים – כל מה שנשאר לכם זה לבחור. מתאימה למקומות שצריכים הצללה ברמה טובה אך לא ברמה מוחלטת. לפרטים על רשת צל ברמה גבוהה לחצו על הקישור
  2. רשת צל דו שכבתית – רשת שעשויה משתי יריעות בד. החלק התחתון לבן בדרך כלל. היתרון שלה הוא עמידות לא בהכרח הצללה יותר טובה. אם אתם רוצים לקנות רשת שתחזיק לאורך זמן היא תהיה בחירה טובה.
  3. אלומינט – רשת שמוסיפים לה בייצור חומר מיוחד שעמיד לקרינת השמש. היתרון הוא עמידות גדולה בשל חוסר ההשפעה מהקרינה. כמו כן, החום פחות משפיע בשל חסימת הקרינה לכן מתאימה מאוד למקומות עם טמפרטורה גבוהה – משתמשים בה הרבה במקומות סגורים כמו חממות.
  4. מעכב בעירה – תוכלו להזמין רשת צל שהוכנס בה חומר מעכב בעירה. רשת זו עומדת בדרישות של כיבוי אש ומשתמשים בה בעיקר במוסדות חינוך, מפעלים ומקומות ציבוריים.

ניתן לראות כי יש מגוון רחב של רשתות צל וכל אחד יכול למצוא את מה שנכון עבורו.

 

על פי מה לבחור

  1. חשוב שתבחרו צבע. בכל רשת יש קשת צבעים שניתן לבחור ממנה. נסו להתאים את הצבע למרחב בו הרשת תהיה כדי שהיא לא תיצור מראה לא אסתטי.
  2. גודל – בחרו לפי הגודל הרצוי לכם. מומלץ להזמין ממקום שניתן להתאים את הגודל באופן אישי.
  3. בחרו את הסוג הנכון לכם – לא כל אחד צריך אותו דבר. בחרו מה יותר חשו לכם – הצללה, עמידות ועוד.
  4. הבינו מה המטרה של הרשת ובחרו לפי זה את הסוג.
  5. הבינו מה הסביבה שלכם ואם יש תנאי אקלים קשים כדאי שתבחרו רשת עם עמידות גבוהה יותר.

 

סיכום

רשתות צל הן פתרון נהדר להמון דברים בחצר, בבית ובכל מרחב. כדאי לכם שיהיה לכם רשת צל בשביל מגוון דברים והיא תעשה לכם חיים קלים יותר. בחרו חברה איכותית איתה תוכלו לבחור רשת שמתאימה בדיוק לכם ועם אחריות לשנים רבות.

 

רשת

אולי יעניין אותך גם