חיפוש

עוד מעט מגיע סתיו – 3 שתילים מומלצים לעונת הסתיו

מי מאיתנו לא אוהב שהשתילים שהוא מגדל ומטפח בעצמו משגשגים ובריאים למראה – אך זוהי לא תמיד משימה כל כך פשוטה. לכן, כדי להצליח לגדל צמחים בקלות ולגרום להם להראות רעננים ומוצלחים – כדאי לדעת אילו צמחים מתאימים לתקופה בה אתם מעוניינים לשתול אותם, כך שיתאים להם לצמוח ולהתפתח בטמפרטורות הקיימות. לקראת הסתיו הבא עלינו לטובה, אילו שתילים הכי מומלצים?

 

היעזרות במומחים

במידה ואתם רוצים ללכת על בטוח, כדאי להיעזר באנשי מקצוע אשר בקיאים בעונות השתילה ובסוגי הצמחים המתאימים לכל מזג אוויר ספציפי. במשתלות מומחיות כגון "שורשים – בית של צמיחה" ישמחו לסייע לכם בעניין ולהתאים לכם את הצמח האידיאלי שילבלב לכם בסתיו הקרוב.

 

צמחי בית

צמחי בית יאפשרו לכם לגדל אותם בנחת ללא שמש ישירה, ומתאימים במיוחד לתקופת הסתיו ולמעשה גם לשאר העונות – היות והם פחות תלויים בשמש או במזג האוויר בחוץ. ההשקיה שלהם לא מרובה והם לא דורשים טיפול אינטנסיבי כך שיהיה לכם פשוט וקל לטפל בהם.

ניתן למצוא פרחי בית במשתלות שונות, ובמידה והתמזל מזלכם ואתם מתגוררים בעפולה ומחפשים חנות פרחים בעפולה בה תוכלו למצוא גם מגוון של צמחי בית יפהפיים, כדאי שתפנו ל" "שורשים – בית של צמיחה".

 

קקטוסים

קקטוסים – ידידם המסורים של אנשים שכחנים – לא דורשים טיפול כמעט כלל מלבד השקיה קטנה פעם בשבוע-שבועיים שלא עורכת יותר מדקה. כמו כן, הם עמידים במיוחד ומתאימים לכל ימות השנה וגם לסתיו, כך שהם נראים יפים וזקופים בכל עת!  ישנה משתלה בעפולה, "שורשים – בית של צמיחה", בה תוכלו למצוא מגוון קקטוסים מיוחדים בדיוק למטרת גידול צמחים יפים לקראת הסתיו.

אין להתבלבל ולחשוב שקקטוסים הם רק צמחים ירוקים עם קוצים, אלא יש לזכור שישנם מגוון של קקטוסים בצבעים, גדלים וצורות שונות – כך שכל אחד יוכל למצוא את הקקטוס שאהבה נפשו ויתאים לבית שלו במדויק.

 

עצי בונסאי

מדובר בעצים ננסיים בגודל ביתי שניתן להניח על כל שולחן, אשר צומחים בשיטת גידול עתיקה שמאפשרת להם לצמוח רק לגודל מיני. עצים אלה הם עמידים ומיוחדים ואף מלבלבים לאורך זמן. יש להם מראה אצילי ויפה בגודלם המיניאטורי.

כמו כן, הם לא דורשים טיפול רב וההשקיה שלהם לא תכופה, אך כדאי להתייעץ במשתלה ממנה אתם רוכשים כיצד אידיאלי להשקות את הצמח שרכשתם.

 

סיכום

בעזרת אנשי מקצוע שיודעים להתאים במיוחד את הצמח הנכון לעיצוב הבית הנכון ולאופי שלכם, תוכלו להצליח לגדל צמחים נפלאים במינימום מאמץ. אמצו את העצות שאתם מקבלים עם רכישת הצמח וודאו שאתם יודעים איך לטפל בו לפני שאתם לוקחים אותו הביתה, כדאי להבטיח את העמידות שלו לאורך זמן. בין אם בחרתם בצמחי בית שלא דורשים הרבה אור שמש, קקטוסים או עצי בונסאי – בסתיו הזה הבית שלכם עומד לפרוח!

חממה

 

אולי יעניין אותך גם