חיפוש

4 פריטי חובה למטבח החוץ

הגיע הרגע המאושר – עברתם לדירת גן, קרקע או פנטהאוז ויש לכם המון מקום לעיצוב מטבח החוץ החלומי שלכם. כאשר מתכננים מטבח חוץ, ישנם מספר מוצרי חובה שיש לקחת בחשבון; אין ספק כי האלמנטים החשובים ביותר הם גריל, טאבון, משטח עבודה ואחסון. בהתאם לגודל המטבח החיצוני שלכם, אולי תרצו לכלול גם כיור, מקרר ושאר תוספות. 

 

גריל כמובן

אין ספק כי ישראל היא ארץ הבשרים – בכל חגיגה תראו אותנו קונים כמויות של בשר ומפשילים שרוולים, בין אם מדובר בחגיגות יום הולדת, יום עצמאות, חג, הקרנה של גמר ליגת האלופות ובעצם, בכל ערב פנוי בו לא נחזור שחוקים מהעבודה נשמח לסיים את היום עם נתח עסיסי וטעים. לכן, אין ספק כי גריל הוא מוצר חובה במטבח החוץ שלכם, בחרו אותו בצורה נבונה, בהתאם לגודל החלל שלכם, הצבעים ומבנה מבטח החוץ.

 

טאבון רבותיי

ברור שאין הפסקה לעיל מהווה את נחלת הכלל, בדיוק עבור חובבי הבצקים והפחמימות קיים הואבון הבייתי, אך תנו לי לגלות לכם סוד – טאבון הוא יותר מסתם פוקאצ׳ות ופיצות, טאבון הוא כלי בידול מדהים, תוכלו להכין שם בקלות דגים, בשר ועוף וגם לתת לאורחים שלכם שואו שכנראה אין בהרבה בתים אחרים. טאבון Ooni הוא הטאבון המושלם עבורכם – קיימים שלל גדלים ואופציות בעירה אשר יתאימו לצרכים שונים ובכל אופן, ישתלבו נהדר בכל מטבח חוץ.

 

מקרר ישמח לבב אנוש

אין לי כל ספק כי לא לכל אחד יתאפשר להכניס מקרר בגודל מלא למטבח החוץ שלו אך בהחלט שווה לעשות מאמץ ולהכניס את הפריט הנ״ל למטבח שלכם. אם אין באפשרותכם להכניס מקרר למטבח החוץ באפשרותכם לרכוש מקררים קטנים יותר בגדלים שונים אשר יכולים להתאים אפילו לארונות המטבח. בזכות מקרר חיצוני תוכלו לבשל ולשתות בנוחות בזמן השהייה שלכם בחוץ מבלי להכנס בכל רגע הבייתה ולהתרוצץ. תנו לעצמכם לבשל בראש שקט!

 

אחסון אחסון אחסון

ציוד מטבח החוץ שלכם בשלל כלים – צלחות, כוסות, סכו״ם, פותחן בירה/יין וכדומה יסייע לכם רבות בכל הנוגע לשהייה בחלל החיצוני. אין ספק כי איחסון הוא דבר חיוני אשר אף פעם אין מספיק ממנו. למטבחי חוץ גדולים אמליץ על הוספת אי במטבח החוץ ולבעלי חלל קטן אמליץ על מקומות אחסון מגוונים; ארונות תליה, ספות ישיבה עם ארגז אחסון, מדפים וכדומה.

 

מטבח החוץ המושלם

לסיכום, על מנת לייצר חווית בישול יוצאת מגדר הרגיל בשילוב של נוחות מקסימלית מוטב לצייד את מטבח החוץ שלכם במקרר לאחסון המזון, בגריל כמובן, כי לכולם יש, לא לשכוח להצטייד בשלל מקומות אחסון לכלי בישול ואכילה ואם באפשרותכם להוסיף כיור – מה טוב הדבר יסייע לכם בניקוי קל ומהיר, אך אין כל ספק כי גולת הכותרת במטבח החוץ שלכם יהיה הטאבון כמו ן אשר יספק אוכל טעים במינימום מאמץ, מקסימום טעם ובשיא החוויתיות.

טאבון

 

אולי יעניין אותך גם