חיפוש

רעיונות לעיצוב חדר השינה

חדר השינה שלכם זה החדר הכי חשוב בבית, שם אתם קמים בבוקר ולשם את מגיעים לישון בלילה.

עיצוב החלל הזה הוא ערך מרכזי בכל הקשור לנראות הבית שלכם.

אל תתפשרו על החדר הזה כי התרגלתם למראה הישן שלו, תשקיעו מחשבה וזמן וקצת מאמץ, תוסיפו כמה דברים ותגלו את חדר השינה שלכם מחדש.

 

הקיר שמעל המיטה

דבר שקל מאוד להתעלם ממנו בעיצוב חדר השינה, אך הוא יוכל לשדרג את נראות החדר ולעשות פלאים, זה למלא את הקיר שמעל ראש המיטה. אפשר בעזרת תמונה, ציור, טפט, אפשר גם להוסיף מעמד עץ מתוך המיטה או שטיח וינטג' שווה. מה שלא תבחרו, זה יעשה את העבודה, והחדר שלכם יקבל מראה שופע, לקיר זה יש השפעה גדולה על שאר החלל.

 

ספסל התארגנות

בטח לא חשבתם על זה, אבל ספסל לחדר שינה זה אחד הדברים שיעשו הבדל עצום, יהפכו את חדר השינה שלכם למלון בוטיק. ספסל שכזה מייצר תחושה ואווירה של סדר, וגם באמת מאגד לכם את המחשבות בנוגע לאיפה להתיישב כשאתם שמים נעליים, גרביים או מחליפים לפיג׳מה. בדרך כלל יבוא הספסל עם מקום אכסון שיוסיף לסדר וההתארגנות שלכם.

 

תאורה לאווירה

רעיון עיצובי מדהים שאסור לפספס, זו תאורה כפריט דומיננטי שישפיע על החלל. היום יש כל כך הרבה סוגים שונים של תאורה, תלויה, צמודה לקיר או לתקרה, על שידה, עומדת על הרצפה ועוד. עדיף לבחור תאורה שלא תתפוס יותר מידי מקום, אך תחשבו בקפידה ותנסו לשלב כמה סוגי תאורה שיתאימו לחדר השינה שלכם מכמה כיוונים שונים.

 

פינת ישיבה

אחד הדברים שיוסיפו רבות לעיצוב חדר השינה שלכם, זה תוספת של פינת ישיבה, כל עוד החדר מאפשר את זה כמובן. בדרך כלל עדיף ללכת על כורסה אחת, אך שתהיה נוחה ומפנקת במיוחד. לא חייבים ללכת על כורסה מאוד גדולה ומרשימה שנדמה לכם שאולי הייתם רוצים, זה יותר מתאים לסלון, בחדר השינה עדיף ללכת על משהו צנוע יותר.

 

שילובי צבעים

כל פריט שתכניסו, כל טקסטורה, צבע, דוגמא, הכל צריך להיות במחשבה שזה יתאים יחד, חדר השינה שלכם לפעמים הופך לשילוב דברים לא קשורים שקיבלתם או רציתם ברגע מסוים בלי מחשבה אם זה יתאים לשאר הדברים שלכם. תתחילו להכניס התאמת צבעים, גורמים מקשרים, כמו טפט חדש או כריות צבעוניות שיאחדו את כל החלקים השונים.

 

קחו השראה ממלונות יוקרה

בעצם, חדר השינה שלנו לא יהיה ממש כמו מלון, כי במלון מישהו אחר מנקה ומסדר לנו מידי יום את החדר בלי שנעשה דבר, אך כן יש כמה דברים אפשר לעשות. קודם כל, תתייחסו לחדר השינה שלכם כמקום חשוב, שאתם רוצים מעוצב ונקי ומסודר, תחשבו איך אתם רוצים להרגיש כשאתם נכנסים אליו, כל פרט ופרט חשוב, וזה מה שישנה לחלוטין את האווירה.

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם