חיפוש

אתם משפצים את הדירה? קבלו 4 טיפים שיעזרו לכם לצלוח את הפרויקט!

מי שביצעו שיפוץ בדירתם בעבר, יוכלו להעיד שמדובר בתהליך מרוכב שמצריך תכנון מוקדם וקפדני שמוביל לקבלת תוצאות טובות. המדריך הנוכחי עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא ולסייע לגולשים שמתכננים לשפץ את הדירה בקרוב. הישארו כאן ותכירו ב – 4 הטיפים שיעזרו לכם לצלוח את הפרויקט במינימום מאמץ.

 

טיפ ראשון – תבחרו בקבלן מקצועי

שמענו לא פעם על מי שבחרו להסתייע בשירותיו של קבלן שאין לו ניסיון בתחום והם גילו שזה ביצע את עבודתו באופן חלקי. נמליץ להימנע מבחירה שכזו, מכיוון שהיא עשויה לעלות לכם ביוקר. בחירה בקבלן מקצועי לעומת זאת, תעניק לכם שקט נפשי ותאפשר לצאת לדרך בידיעה שהתוצאה הסופית תהיה זהה לזו שהובטחה לכם מראש. נדגיש בהזדמנות זו שתוכלו לבקש המלצות מצד לקוחות קודמים של הקבלן טרם חתימה על הסכם העבודה המשותף. כך תוכלו לקבל אינפורמציה עדכנית ולהבין מהו טיבו של בעל המקצוע.

דִירָה

טיפ שני – תאחסנו את הריהוט במחסן ייעודי

השיפוץ יצריך הוצאה של רהיטים ומוצרי חשמל מהבית. שכן, יש צורך בצביעה של קירות, החלפה של אריחי קרמיקה ועוד. יישום טיפ זה יוביל אתכם אל קבוצת יא גואטה שמאפשרת לאחסן את תכולת הדירה בתוך מחסן ייעודי. נמליץ לפנות לחברה זו בהקדם האפשרי ולהימנע מחלוקה של הריהוט בין חברים, שכנים או קרובי משפחה, משום שאלה עשויים לפגום בו שלא בכוונה. נדגיש שהעברת תכולת הדירה למחסן של ספק מקצועי תעניק לכם שקט נפשי, מכיוון שמחסנים אלו כוללים בדרך כלל ביטוח תכולה.

 

טיפ שלישי – תגדירו את התקציב מראש

שיפוץ הבית זה עניין יקר, כך שעליכם להיערך בהתאם. יועצים שעוסקים בתחום הפיננסי ימליצו להגדיר תחילה את התקציב המתאים לכיס שלכם. בנוסף לכך, הם יציעו להכין טבלה מסודרת שתרכז את כל ההוצאות שצריכות להישלח בשלב מאוחר יותר לספקים השונים (לדוגמא: ספקי הובלה, אחסנה, קבלן שיפוצים) בעת ההליך.

 

טיפ רביעי – שמרו על קשר

כידוע, השיפוץ עשוי לארוך זמן מה והוא צפוי להתבצע על ידי גורמים מקצועיים שונים. מוטלת עליכם האחריות על שמירת הקשר מול הספקים שילוו אתכם לאורך הדרך, כאשר הספק שיעניק לכם את השירות לטווח הרחוק ביותר הוא קבלן השיפוצים. כדאי לסכם עמו מראש בכתב את אופן תדירות קבלת העדכונים בכל הנוגע להתקדמות בהליך. תפרטו ככל הניתן בנושא, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שתקבלו את השירות שאתם מצפים לו.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן 4 הטיפים שיאפשרו לכם לצלוח את פרויקט שיפוץ הדירה ללא כאב ראש. כעת אתם יודעים שעליכם להקדיש זמן ליישום הטיפים האלה, כדי שתוכלו  לקבל בסופו של דבר את דירת החלומות שלכם. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מהדרך ושתבצעו בחירות שקולות ונכונות לכל אורכה.

שיפוצים

אולי יעניין אותך גם

משדרגים את הבית
שיפוצים
7 טיפים לשדרוג הבית

כשמדובר בשדרוג הבית, הדבר הראשון שצריך לעשות זה להתחיל מבחירת הסגנון המועדף ולתכנן בהתאם לתקציב. אנשי מקצוע יכולים להקל על התהליך ולתת המלצות בנוגע לשיפוץ

קרא עוד »
משדרגים את הבית
שיפוצים
5 רעיונות לשדרוג הבית

כשזה מגיע לשדרוג הבית שלכם, יש אינספור אפשרויות לשפר את האסתטיקה, הפונקציונליות והערך הכולל שלו. משיפוץ המטבח ועד הוספת פטיו חדש, כל שיפור יכול להביא

קרא עוד »
משפצים את הבית
שיפוצים
משפצים את הבית? קבלו 4 טיפים

החלטתם לשפץ את הבית? מזל טוב, שיהיה בשעה טובה ומוצלחת! ובכן, מה עושים עכשיו? לפני הכל, לוקחים נשימה עמוקה עמוקה ומתחילים עם תכנון השלבים השונים.

קרא עוד »