חיפוש

3 שלבים להתקנת וילונות חשמליים בבית

החידושים הטכנולוגיים שחדרו אל תוך ביתנו פנימה, ללא ספק גרמו לעלייה ברמת איכות החיים שלנו, כך אנו יכולים למנוע מקרני שמש מסנוורות לפגום בחוויית הקריאה שלנו, בהסטת וילון מהירה, בלי לקום מהספה.

וילונות חשמליים מהווים חלק ממגמה של מעבר לבית חכם, הנשלט על ידי מערכות בקרה ממוחשבות, ומאפשר נוחות שימוש מקסימלית.

כעת, כל המידע על שלבי ההתקנה של וילונות חשמליים אצלכם בבית.

 

מתקינים וילונות חשמליים בבית מא' ועד ת'

התקנה של וילונות חשמליים דורשת ידע מקצועי, ולרוב, תרצו להיעזר באיש מקצוע. חשוב לדעת כי אמנם מעצבי וילונות, או חנות וילונות בה נרכש המוצר, עשויים להציע שירות של התקנת המוצר, אולם, בפועל, האחריות נשמרת רק אם הפעולה התבצעה על ידי חשמלאי מקצועי.

לפני שתקראו לחשמלאי, חשוב לבדוק מהן דרישות היצרן, האם יש להיעזר בשירותי חשמלאי מטעם החברה, או שניתן להיעזר בכל חשמלאי מוסמך.

אל תשכחו לבקש קבלה מאת החשמלאי, תהיה לה משמעות לכשתרצו לממש את תוקף האחריות.

 

שלבי התקנת וילונות חשמליים בבית

לא משנה אם קראתם לחשמלאי, מתקין וילונות, או שאתם בעלי ידיים טובות ואתם מבצעים את הפעולה בעצמכם, בכל מקרה חשוב לדעת מהם שלבי ההתקנה של וילונות חשמליים:

 

  1. הכנת נקודות חשמל

במידה וסמוך למקום הווילון, אין כל נקודת חיבור לאנרגיה חשמלית, יש להכין נקודת חשמל לצורך הפעלת הוילון. במידה ואתם עתידים להיכנס לדירה חדשה, חשוב להכין כבר בשעת תכנון תשתית החשמל – נקודות חשמל לוילונות החשמליים בדירה. חשוב לעשות זאת בשלב כה מוקדם, משום שלאחר מכן, הכנת נקודות חשמל במצב הקיים, תגבה מכם תשלום גבוה, עובדה זו נכונה גם אם אתם בתהליך של שיפוץ הדירה.

במידה ואתם מתקינים וילונות חשמליים בדירה קיימת, עלות הכנת נקודות חשמל נעה בין 500 ש"ח ל-700 ש"ח עד למרחק שני מטרים מלוח החשמל, כאשר מרחק של כל מטר נוסף מייקר את המחיר ב-כ- 150 ש"ח.

 

  1. הרכבת מסילה

בדומה להתקנת וילונות רגילים, גם כאן נדרשת מסילה, בה ינועו הוילונות מצד לצד למצב בהם הם סגורים או מוסטים. חשוב לדייק במיקום, ולבחור במסילות איכותיות, כדי שהפעולה תתבצע בצורה חלקה. בנוסף, כדי להפחית עלויות, חשוב לרכז את עבודות התקנת הוילונות של כל הבית בפעם אחת.

 

  1. הרכבת המנוע

לאחר שבחרתם במנוע איכותי, חשוב לבצע התקנה מדויקת כדי לאפשר את ההספק החשמלי הנדרש לוילון החשמלי.

 

התקנה איכותית של וילונות חשמליים בבית שלכם

חשוב להיעזר בבעלי מקצוע מומחים לביצוע פעולה זו, כדי להבטיח חוויית שימוש אידיאלית, עם אחריות ושירות אמין. זהו, לאחר שיותקן הוילון עצמו על המסילה, תוכלו ללחוץ על השלט ופשוט לנהל מרחוק את פעולתו של הוילון שלכם. וילונות חשמליים – אביזר נוחות אמיתי.

חלון

 

אולי יעניין אותך גם