חיפוש

הבית שלנו: כך תכניסו את עצמכם לעיצוב הבית

כל אורח שמגיע לבית שלנו שואל אותנו את אותה שאלה: איך עשיתם את זה? איך עיצבתם את הבית שלכם באופן כזה ייחודי? ואנחנו, כבר רגילים לענות את התשובה הקבועה שלנו: זה פשוט, אנחנו מכניסים את עצמנו לאווירה ומעצבים את החללים השונים של הבית בן רגע. החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל המתעניינים להבין איך אנחנו עושים זאת. אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו ולגלות איך תוכלו גם אתם להכניס את עצמכם לאווירת עיצוב הבית.

 

רוצים להכניס את עצמכם לעיצוב הבית? תתחילו ביישום השלב ה – 1: תשימו את המחשב והפלאפון בצד

אם אתם רוצים לעצב את הבית שלכם על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים קודם כל להגיע למצב של החלטה. כלומר, להחליט שאתם עוצרים את סדר היום שלכם ומקדישים לפחות 4 – 5 שעות לעיצוב הבית. תניחו את המכשיר הנייד בצד ותסגרו את המחשב שלכם. שכן, כך תוכלו להיות מכוונים ב – 100% לעיצוב הבית בלבד, ללא הסחות דעת.

עיצוב בית

רוצים להכניס את עצמכם לעיצוב הבית? תתחילו ביישום השלב ה – 2: תרכשו פריטים עיצוביים חדשים לבית

בשלב השני אתם צריכים לקנות כל מיני פריטים עיצוביים לבית. אנו ממליצים להיכנס אל חנות אקססוריז ולהשקיע בפסלים, תמונות, טפטים ומתלים שישדרגו את המראה של החדרים השונים. לאחר שתבצעו את הרכישות הללו, תפתחו כמה תמונות משפחתיות שלכם על בלוקים ותניחו את כל הפריטים בצד. שכן, אתם תשתמשו בהם בשלבים הבאים, לאחר שתערכו סדר.

 

רוצים להכניס את עצמכם לעיצוב הבית? תתחילו ביישום השלב ה – 3: תבחנו את החללים הדורשים שינוי

עכשיו אתם צריכים לערוך רשימה מסודרת של חללי הבית שדורשים שינוי. שימו לב שאתם מציינים במפורט איזה אזורים זקוקים לריענון ומה לדעתכם יביא לשינוי המיוחל. הנה רשימה שאנחנו הכנו כשמצאנו את עצמנו משדרגים את הבית:

  • חדר השינה: להוסיף תמונה חדשה על השידה
  • סלון: להוסיף תמונות על הקיר ומתלים
  • מטבח: להוסיף מדף לתבלינים

עיצוב בית

רוצים להכניס את עצמכם לעיצוב הבית? תתחילו ביישום השלב ה – 4: תציבו את כל הפריטים החדשים במקומם

בשלב זה נותר לכם לאסוף את כל הפריטים שרכשתם ולעמוד אל מול הרשימה שהכנתם קודם לכן. כך הכול יהיה לכם מסודר ותוכלו לעבור בין המשימות שהצבתם לעצמכם. אנו ממליצים לשמוע מוזיקה שאתם אוהבים בזמן סידור הפריטים ברחבי החדר. כך תוכלו ליהנות מזמן איכות עם עצמכם, לרקוד, להשתחרר ועל הדרך גם לעצב את הבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להכניס את עצמכם לעיצוב הבית. כעת, יש בידיכם את המידע החיוני, כך שעליכם רק ליישם את 4 השלבים שצוינו לעיל ולראות את השינוי בחללי הבית השונים. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ובקלות! להתראות במדריך הבא.

עיצוב בית

אולי יעניין אותך גם