חיפוש

מדוע כדאי לשקול רכישת מצעים יוקרתיים וכמה זה עולה

מצעים יוקרתיים הם מצעים איכותיים במיוחד וחוץ מאיכות, ישנן סיבות נוספות למה כדאי לנו לרכוש אותם.

יתר על כן, כשמדברים איתנו על מצעים יוקרתיים, האסוציאציה שיכולה לעלות לנו לראש היא מחיר גבוה, אך האמת היא שההוצאה הכספית עליהם לא חייבת בהכרח להיות גבוהה.

אז לפני עניין המחיר, כדאי שנדע קודם כל למה לנו לרכוש מצעי יוקרה.

 

איכות גבוהה

מצעים יוקרתיים עשויים מחומרי גלם איכותיים, התורמים לעמידות גבוהה יותר. לדוגמה, מצעים מכותנה מצרית עשויים מכותנה איכותית ביותר, שכן כותנה זאת מתאפיינת בסיבים מאוד ארוכים ובצפיפות גבוהה של חוטים. בנוסף, הם רכים ונעימים מאוד למגע. באתר בדארט, ניתן להתרשם ממגוון מצעים מבד משובח זה.

 

משאירים רושם טוב יותר על אורחים ושוכרים

כשאנחנו רוצים להשאיר רושם טוב על האורחים שנשארים אצלנו ללילה או על שוכרים פוטנציאליים, בחירת מצעים יוקרתיים לחדר השינה, תוכל להשאיר רושם טוב ולאורך זמן. אין ספק שבחירת סט מצעים מהאתר: https://www.bedart.co.il, אכן תוכל להרשים אותם מאוד.

 

בריאים לעור

כפי שנאמר לעיל, מצעים יוקרתיים עשויים מחומרי גלם איכותיים ובניגוד למצעים רגילים, הם אינם מכילים חומרים המגרים את עור הפנים. כך שכדאי לזכור, כי מצעים יוקרתיים לא גורמים כל נזק לעור ושומרים על עור בריא.

 

מפחיתים סיכוי לקמטים

עור הפנים הוא רגיש במיוחד ומגע ישיר וממושך עם המצעים ובעיקר עם הציפית, עלול לגרום להופעת קמטים. כאשר סט המצעים הוא איכותי, כזה העשוי למשל מכותנה או משי (בדים יוקרתיים), אז מגע עור הפנים עם הציפית הוא רך יותר והבד לא מושך את העור. בצורה זו, פוחת הסיכוי לקמטים.

 

מווסתים טמפרטורה

שינויים בטמפרטורה יכולים לגרום לנו להתעורר לעתים קרובות מדי בלילה וכתוצאה מכך, לפגוע באיכות השינה שלנו. ישנם מצעים זולים, כמו מצעי פוליאסטר למשל, שיכולים להעלות את טמפרטורת הגוף וכתוצאה מכך, לחמם אותנו יתר על המידה. אך, מצעים יוקרתיים יכולים לווסת את הטמפרטורה, כך שלא יהיה לנו חם או קר מידי.

 

ריח טוב

מצעים שאינם עשויים מחומרים טבעיים נוטים למשוך אליהם חיידקים ולחות, מה שמעלה את הסיכוי לריחות לא נעימים. בניגוד לכך, מצעים יוקרתיים עשויים מחומרי גלם טבעיים ולכן, הם תמיד מריחים טוב.

 

טווח מחירים לפי סוג הבד

סוג הבד טווח מחירים
כותנה 300-1,118 ₪
כותנה מצרית 558-2,800 ₪
משי 320-3,800 ₪
סאטן 159-940 ₪
פשתן 297-899 ₪

 

לסיכום

למצעים יוקרתיים יש כמה יתרונות ולפעמים, הרעיון של לעשות משהו טוב עבור עצמנו הוא סיבה מספיק טובה כדי להשקיע. יתרה מזאת, חשוב לזכור שמצעים יוקרתיים תורמים לשינה איכותית וויתור עליה יכול להשפיע לרעה על אורח החיים שלנו. באשר לעלות, ניתן לומר כי טווח המחירים הוא רחב.

מיטה זוגית

 

אולי יעניין אותך גם