חיפוש

כמה זמן לוקח ניקיון דירה לאחר שיפוץ

לאחר חודשים ארוכים של שיפוץ, זה סוף סוף נגמר! בוודאי חיכיתם להיכנס לדירה החדשה והמשופצת שלכם, ואתם בדיוק רגע לפני שאתם נושמים אוויר ומתחילים להנות מהשיפוץ ואז מבינים ש…

הכל משופץ אך רחוק מלהיות נקי. כרגע אתם נכנסים לדירה שלכם ואתם מוצאים טיח, אבק, חלקיקי רובה והשפרצות של צבע בכל מקום.

לרוב, כתמים ולכלוך לאחר שיפוץ מסיבי לא יורדים בניקיון רגיל.

במצב כזה מומלץ לפנות אל חברת ניקיון מקצועית אשר יסייעו לכם להנות מהבית החלומות שלכם באמצעות חומרים מיוחדים ושיטות ניקיון ייחודיות בכדי שתוכלו להנות מדירת החלומות שלכם.

 

מה כולל ניקיון דירה לאחר השיפוץ

הזמנת חברת ניקיון לאחר השיפוץ שלכם? מעולה, חברת הניקיון מתחייבת לנקות את הדירה ולגרום לה להיות מנצנצת עבורכם. ניקיון לאחר שיפוץ כולל שאיבה של נסורת מהארונות, ניקיון של צבע וטיח, ניקוי של מריחות רובה, ניקיון של תריסים, פאנלים, חלומות, מפסקים, שקעים, גופי תאורה וגם כלים סניטריים.

כאשר אתם עוברים דירה, מומלץ מאוד לתכן את המעבר שלכם, מכיוון שיש אזורים שמאוד חשוב שיעברו ניקיון עוד לפני שנכנסתם, כאשר עדיין אין ריהוט.

 

פסולת ועזרה ראשונה

במקרה וזה לא הטיימינג הכי מתאים מבחינה כלכלית, תוכלו לערוך ניקיון עצמאי ראשוני, מעין עזרה ראשונה, ואז להזמין את חברת הניקיון. לרוב אחד הדברים הלא כלולים בחברות הניקיון הוא פינוי הפסולת. זו אחריות של הקבלן שלכם והתפקיד שלכם הוא לוודא מולו. בנוסף גם כל סוגי הפוליש השונים לא נכללים בניקיון סטנדרטי ותוכלו לבקש זאת בנפרד ולשלם יותר.

 

ציוד וזמן של העבודה

כמו למשל שתבחרו את הציוד הטוב ביותר עבור המטבח החדש שלכם, כך אתם צריכים להבין כיצד ביצוע הניקיון הולך להתנהל. ציוד כולל מכונה לקרצוף הרצפה, וגם תכשירים להסיר שאריות של חומרי ניקוי שונים. כאשר אתם מבצעים שיחת הכרות טלפונית, בקשו לדעת על החומרים שהחברת ניקיון הולכת להשתמש.

יש חומרים שעלולים להזיק לבית שלכם אם משתמשים בהם בצורה שהיא לא נכונה, ויכול לגרום אפילו לנזק בלתי הפיך. לכן כחלק מבחירה של בעל מקצוע מקצועי עלולה להיות קריטית עבור הבית שלכם. זמן העבודה לניקיון הדירה משתנה בהתאם לגודל הדירה, הלכלוך בה, אם היא מרוהטת וגם איזה סוג עבודה תרצו לבצע.

למשל, בדירת 4 חדרים שאינה מרוהטת הניקיון יכול לקחת בערך ב-8 שעות. ניקיון יסודי של הדירה יכול לקחת גם זמן של 12 שעות, ואם אתם בוחרים להוסיף פוליש לעסקה, זמן העבודה יתארך בין שעתיים לשלוש שעות עבודה.

 

לסיכום

ניקיון לדירה לאחר שיפוץ יכולה להיות עבודה קשה עבור אדם שאינו עובד בתחום הניקיון. לאחר שיפוץ יש לכלוך שמאוד קשה להסיר מכל רחבי הבית, לכן חברת ניקיון מקצועית תסייע לכם להפוך את הבית שלכם לנקי ומצוחצח ותגרום לכם לשכוח שעברתם לא מזמן שיפוץ דירה. תתחדשו על הדירה החדשה והנקייה שלכם!

שואב

 

אולי יעניין אותך גם