חיפוש

השראה לבריכה הביתית שלכם: הכירו את הבריכות המפוארות בדובאי

אין ספק שדובאי היא עיר מפוארת בכל קנה מידה. החל מגורד השחקים הגבוה בעולם ועד לקניון הגדול בעולם – מדובר בעיר שעושה הכל בגרנדיוזיות. אחד מסימני ההיכר המפורסמים של דובאי הוא בריכות הפנורמה המרשימות שלה. במאמר הבא נערוך לכם היכרות עם סמליה הרטובים של העיר.

 

הבריכה הגבוהה בעולם

אי אפשר לפתוח רשימה על בריכות בדובאי מבלי להזכיר את גולת הכותרת: בריכת אאורה דובאי. מדובר בבריכה פנורמית, כלומר בריכה עם גבולות מתאר מטושטשים אשר יוצרים אשליה שהבריכה מעורבבת עם נוף החיצוני לה, מרשימה ביופייה ובאופן בו היא מעוצבת, אך לא פחות מכך בגובהה.

זאת מכיוון שבריכת אאורה אוחזת בשיא גינס היוקרתי על תואר בריכת האינפיניטי הגבוהה בעולם. בגובה של מאתיים תשעים וארבע מטר, או שבעים ושבע קומות אם אתם מעדיפים לספור זאת כך, תוכלו לשכשכך רגליים במים (או את כל הגוף) ולהנות מהנוף עוצר הנשימה של דובאי היישר ממעוף הציפור.

 

כיף במרינה

הבריכה הבאה לא מציעה גובה בלתי נתפס או שבירת שיא גינס אחר, אבל היא כן מציעה חוויה נהדרת לכל תייר המגיע לדובאי, וללא ספק יכולה לשמש השראה עיצובית גם לבריכות ביתיות יוקרתיות. הבריכה במרינה של דובאי נחשבת לאחת מבריכות האינפיניטי הגדולות בעיר ומתפרשת לרוחב ואורך של ארבעים וחמישה מטרים. נוסף על כך היא מציעה באר משקאות מעולה צמוד, מטבח נהדר ואזור ייעודי בבריכה לילדים.

 

בריכה בין יבשתית

אם קפצתם לדובאי ואתם מעוניינים להתרענן כמו שצריך אין ספק שההמלצה הבאה עבורכם: הבריכה הפנורמית של מלון אינטרקונטיננטל דובאי נחשבת לאחת הבריכות האיכותיות ביותר שיש לדובאי להיצע, עם טמפרטורת מים נעימה ומדויקת שנשמרת באופן מושלם לאורך כל עונות השנה.

בריכת אינפיניטי ידועה גם בכינוי בריכת "קצה נעלם" עקב הגבולות המטושטשים שלה. בבריכה על גג מלון האינטרקוטיננטל האשליה מועצמת עוד יותר ונותנת תחושה בלתי מציאות של שחייה בתוך השמיים. באזור ייעודי של הבריכה אשר נראה כמו מיכל זכוכית תוכלו לקבל חוויה גדושה של פחד, כיף והתלהבות.

 

אי בודד בלב בריכה

כמובן שגם כאשר מדברים על בריכות, אם זה נוגע לדובאי אז יש מקום להזכיר את המגדל הגבוה בעולם הבורג' חליפה. באחת מקומותיו של גורד השחקים העצום תוכלו למצוא בריכה פנורמית אשר מעוצבת כמו אי בודד בלב ים, עם עצי דקל וכל המעטפת שצריך מסביב.

נוסף על העיצוב הבלתי נשכח, לבריכת הבורג' חליפה (אשר קרויה רשמית סופיטל דובאי דאון טאון) יש גם באר קוקטיילים מעולה שמכין גם פאסט פוד נהדר. מדובר בחוויה מעולה שסוחפת אליה לא רק תיירים רבים מדי שנה אלא גם מקומיים שבאים להנות ממשקה טוב בצד הבריכה ומתצפית לאחד הנופים היפים ביותר שיש לדובאי להציע.

בריכות מפוארות

אולי יעניין אותך גם