חיפוש

טיפול עשרת אלפים – כך תעשו מהפך אמיתי בבית

כל אחד מאתנו מוצא את עצמו ביום בהיר אחד, מסתכל על העיצוב של הבית שלו בזמן שהוא אומר בקול: "הגיע הזמן לערוך שינוי!". אם הגעתם לכאן, סביר להניח שכבר ערכתם את הטקס הזה ועכשיו אתם רוצים לדעת איך תוכלו לערוך מהפך אמיתי בקלות. ובכן, אנחנו כאן כדי להציג בפניכם את השלבים שיביאו אתכם למהפך הטוב ביותר. הישארו אתנו ותגלו איך תגיעו לתוצאה מרהיבה במינימום זמן.

 

רוצים לעשות מהפך אמיתי? תיישמו את השלב ה – 1: תחליפו את שולחן הקפה

מומחים בתחום העיצוב אומרים שהשינוי האמיתי מתחיל מהפרטים הקטנים. לכן, ההמלצה שלנו עבורכם בתור התחלה היא להחליף את שולחן הקפה בסלון. החלפה שכזו תאפשר לכם לעצב את שאר הבית בהתאם. אנו ממליצים לבחור בשולחן פשוט ולא מסיבי בעל צבע עדין, כדי שתוכלו לשלב אליו מגוון רחב של צבעים בהמשך הדרך.

שינוי אמיתי בבית

רוצים לעשות מהפך אמיתי? תיישמו את השלב ה – 2: תחליפו את הספות

אם אתם רוצים לערוך מהפך אמיתי, אתם צריכים להחליף את הספות שלכם בחדשות. יש מי שבוחרים להעביר את הספות לחצר ולחדש אותן. מדובר בעצם בהליך של החלפת ריפוד לריהוט גן, כך שהספות ששימשו אתכם בבית יוכלו לשמש אתכם בחצר. כך בעצם אתם מרוויחים חידוש של 2 אזורים בבית מבלי לעבוד קשה (אמרנו לכם שנעשה לכם את החיים קלים).

 

רוצים לעשות מהפך אמיתי? תיישמו את השלב ה – 3: תוסיפו תמונות

בשלב השלישי עליכם להוסיף תמונות לאזורים שונים ברחבי הבית. שימו לב – אם כבר יש לכם תמונות, כדאי שתשאירו אותן בצד. אתם זוכרים שאמרנו שהשינוי האמיתי מתחיל בדברים הקטנים? אז זו הסיבה שאתם צריכים לחדש את התמונות. עליכם להביא לאווירה חדשה וססגונית. מצב שכזה לא יכול להתקיים אם תבחרו להישאר עם תמונות מהעיצוב הקודם.

שינוי אמיתי בבית

רוצים לעשות מהפך אמיתי? תיישמו את השלב ה – 4: תצבעו את הקירות מחדש

הגיע הזמן שלכם לעשות את המהפך הרציני ביותר בכל ההליך הזה – הצביעה. בשלב זה אתם צריכים לפתוח את מניפת הצבעים שברשותכם ולבדוק איזה צבע יתאים לבית שלכם. אם אתם מעדיפים שלא לערוך שינוי משמעותי, תוכלו פשוט לצבוע קיר אחד. אנו ממליצים לבחור בצבע דומיננטי שיאפשר לכם לעצב את החלל בהתאם אליו. הנה כמה מהצבעים המתאימים ביותר לצביעת קיר בודד:

  • צהוב חרדל
  • תכלת
  • טורקיז

לאחר שתבחרו את הצבע המתאים, תוכלו להוסיף אקססוריז כמו כריות, ואזות ועוד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את השלבים שיאפשרו לכם לבצע טיפול עשרת אלפים בבית שלכם. בשלב זה יש בידיכם את כל המידע, כך שעליכם רק ליישם את 4 השלבים שלעיל ולהביא לשינוי עיצובי מרהיב בבית ובחצר. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה ושתיהנו מכל רגע.

שינוי אמיתי בבית

אולי יעניין אותך גם