חיפוש

כיסוי לשולחן הגינה – הדרך שלכם לשמור על ריהוט הגן כל עונות השנה

כאשר אנו משתמשים בריהוט גן, אנחנו שואפים שהוא יישאר במצב טוב לאורך הרבה שנים. הבעיה היא שכתוצאה מנזקי מזג האוויר, ריהוט הגן עלול להיפגע. מהסיבה הזאת משתמשים לא פעם בכיסויים לריהוט גן. כיצד לבחור את הכיסויים נכון? במה כדאי להבחין? מה החברות והדגמים הטובים בשוק? אם גם אתם מתלבטים, מוזמנים להמשיך לקרוא את המאמר הבא.

 

הגנה מפני נזקי הסביבה

נהוג לחשוב שיש צורך לכסות ריהוט גינה רק בתקופות החורף על מנת להגן מפני מזג האוויר החורפי והגשום, אולם מדובר בטעות באשר ללא מעט סוגי ריהוט, ובפרט שולחנות גינה. למשל, רכישת כיסוי לשולחן גינה היא חובה למען כל עונות השנה מכיוון ששולחנות גינה זקוקים גם להגנה מפני אבק, שריטות, השמש ועוד. לפרטים נוספים, ניתן לפנות לחברת גו גוד.

 

למה מומלץ להשקיע ברכישת כיסוי לשולחנות גן?

ידוע לכל שקניית ריהוט גן היא הוצאה כלכלית לא קטנה, ומהסיבה הזאת כל אחד שקונה ריהוט לגינה מעוניין מאד בכך שהרהיטים יישארו במצב מצויין ככל הניתן לתקופה ממושכת. חשוב לציין במעמד זה שבלי לשמור על הגנה מיוחדת ומותאמת לסוג החומר של הריהוט, וודאי תיאלצו לקנות לעיתים תכופות ריהוט חדש.

 

הגנה במזג אוויר גשום

בתקופת החורף, גשם פתאומי עלול לצוץ כל רגע. אם שברתם את הראש ואתם עדיין לא בטוחים מה הדרך הכי טובה להגן על שולחן הגינה שלכם במצב הזה, יש לנו פתרון קל עבורכם – כיסוי לשולחן גינה במיוחד נגד גשם.

 

הגנה במזג אוויר חם מאד

בתקופת הקיץ – ובמיוחד בישראל – השמש החזקה עלולה להוביל שולחן העשוי עץ לאבד את צבעיו המקוריים. השפעתן המזיקה של קרני UV על הרהיטים אמנם בלתי נמנעת לחלוטין, אבל הגנה טובה בהחלט עשויה לדחות את הקץ.

 

הגנה מפני אבק

אם התעייפתם כבר לאחסן את ריהוט הגן בזמן שרב או סופות חול, ואם מפריע להם האבק שנאגר על ריהוט הגן שלכם – הגיע הזמן להזמין כיסוי לשולחן גינה שיגן עליו במיוחד נגד אבק וישמור עליו נקי וכמו חדש.

 

סוגי כיסויים לריהוט

ראשית יש להכיר את בד פוליאתילן, אשר לא מאפשר חדירה של מים ושומר על הריהוט לאורך זמן. ישנם גם כיסויים איכותיים מאד לריהוט גינה מבד פוליאסטר. באשר לצורות והגדלים, יש להבחין בין ריהוט מלבני לעגול ולבחור רק בהתאם למדידות הרהיטים שלרשותכם. מומלץ להזמין כיסויים גם לכיסאות.

 

לסיכום

בחברת גו גוד תוכלו למצוא סוגים רבים של כיסויי ריהוט לגינה שיעזרו לכן לשמור על פינת המנוחה שלכם בפינה הביתית מפני נזקים שעלולים להיגרם במצבים שונים, לרבות תנאי מזג האוויר. לא משנה אם אתם מחפשים כיסוי מפוליאתילן או פוליאסטר לשולחן מעץ או זכוכית – גו גוד ידאגו לספק את הסחורה על הצד הטוב ביותר.

שולחן בגן

אולי יעניין אותך גם