חיפוש

איזה ארון הכי כדאי לקנות לבית עם ילדים?

ארון הוא כבר מזמן לא רק רהיט לשם נוחות ואחסון – הוא הרבה יותר מזה.

כיוון שהוא הרהיט הכי נוכח בחדר השינה חשוב שתחשבו על הפן העיצובי שלו לפני שאתם בוחרים.

כשמדובר בארון לחדר הילדים כדאי לבחור עיצוב רגוע ושמח שילדים אוהבים.

כמו כן חשוב לשים לבל בטיחות, נוחות, התאמה לילדים ופרמטרים נוספים.

אם אתם מחפשים את הארון המושלם וממש לא בא לכם לעשות טעויות – הגעתם למקום הנכון.

אנחנו נעזור לכם להבין איך לבחור ארון לחדר הילדים שיהיה טוב מכל הבחינות.

 

עיצוב

חשוב שתשימו לב שהארון לא יוצר אווירה מבוגרת – כמו ארון מעץ כהה. נסו לבחור ארון שיוצר קלילות, אולי ארון עם ציורים, ארון בצבעי לבן ופסטל או כל ארון שנראה לכם מתאים לילדים. אמנם ילדים לא מודעים לכך, אבל המראה של חדר השינה שלהם משפיע עליהם מאוד.

 

נוחות

חשוב שתבחרו ארון שנוח לילידם לקחת ממנו בגדים, אם הם מתלבשים בעצמם כמובן. במקרה כזה עדיף לבחור ארון שלא לא גבוה במיוחד ולא עמוק במיוחד, כיוון שהם לא יצליחו להגיע. בנוסף, נסו לבחור ארון שהילדים יצליחו לפתוח בקלות, למשל ארון הזזה פחות מתאים כי הוא מסורבל בשבילם והם עלולים לשבור אותו בעקבות משחק בדלתות ההזזה. יתר על כן, אם אתם קונים ארון שבו אתם משתמשים ולא הילדים – בחרו ארון שנוח לכם להשתמש בו ולא בהכרח להם. אם יש לכם ילדים רבים כדי לקנות ארון גדול במיוחד בו תוכלו לאחסן את כל הבגדים שלא נעשה בהם שימוש תדיר, למשל בגדי חורף.

 

ביטחון

אתם חייבים לבדוק בצורה יסודית שהארון לא נוטה ליפול, שהארונות שלו מחוברים בצורה חזקה, שאין לו ברגים שמציצים החוצה וכיוצא בזה. בחדר הילדים הבטיחות חשובה הרבה יותר כי אתם לא תמיד שם בשביל להציל אותם. בנוסף, עדיף שלא תבחרו ארון עם דלתות ומגירות מסיביות שעלולות להיטרק על הידיים שלהם.

 

מחיר

אם אתם קונים ארון שמתאים לילדים קטנים מבחינת העיצוב והגודל שלו – אל תשקיעו בו כסף רב. השקעה בארון לילדים קטנים זה כמו לקנות בגדי מותגים לתינוקות. תוך שנים בודדות הארון יהיה לא רלוונטי ואתם תרגישו שהוצאתם כסף רב לשווא. לעומת זאת, אם אתם קונים ארון לילדים בגילאי 6 – 12 אתם יכולים להשקיע בו כסף רב כדי שיהיה איכותי ויישמר לשנים רבות.

 

לסיום – להתאים את הארון לצרכים שלכם

ארון הוא הפריט הכי שימושי בבית לכן חשוב שהוא יהיה נוח. אם אתם משתמשים בו כדאי לבחור ארון שנוח לכם, ואם הילדים משתמשים בו כדאי שתקנו ארון שנוח להם. כמו כן, אם הארון נמצא בחדר הילדים נסו לבחור ארון בעיצוב מתאים ובבטיחות מקסימלית. לכל אחד יש צרכים אחרים לכן לכל אחד יתאים ארון אחר – התאימו את הארון אליכם.

 

חדר שינה

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »