חיפוש

כל כמה זמן נדרש לבצע ניקוי לספות עור במידה ויש חיה בבית?

אם אתם הבעלים של חיית מחמד אתם ודאי מודעים לצורך בניקיון שוטף של הספה בביתכם. נשירת שערות עלולה להשאיר מראה מלוכלך על גוונים מסוימים של ספות עור ולכן חשוב מאוד לבצע ניקוי תדיר של הספות. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

למה יש לנקות ספות עור?

סלוני עור הם בעלי חשיבות רבה משום שהן נמצאות למעשה במרכז הבית ומעניקות לכל השוהים בסלון תחושה נעימה. מאחר ואנו שוהים בסלון חלק נכבד ממהלך שהותנו בבית, רצוי מאוד לשמור על תחושת הניקיון. לאור העובדה שיש לעיתים גורמים כמו בעלי חיים שעלולים ללכלך את ספת הסלון מכל מיני סיבות שונות, רצוי לנקות ספות עור באופן תדיר במיוחד.

 

כיצד עשויה ספת העור להתלכלך?

כשיש בעל חיים המסתובב בבית לאורך שעות היום, עלולים להתרחש מספר נזקים לפינת הישיבה. כך למשל, כתמי לכלוך של כלב שחזר מטיול עלולים להדבק אל ריפוד העור, נשירת שערות הכלב עלולות להצטבר בין חריצי הספה, או לכלוך מארגז החול של החתול עלול להגיע כתוצאה מהתהלכותו ברחבי הבית. לאור זאת, בתים שמחזיקים בבעל חיים עלולים לסכן במידה רבה יותר את מראה ספת העור שלהם ולכן חשוב במיוחד להקפיד על ניקיון תדיר שלה.

 

כל כמה זמן יש לנקות את ספת העור?

מאחר ואנחנו מדברים על ספות מעור, תדירות הניקיון שלהן תהיה תכופה יותר  ביחס לזו של פינת ישיבה מבד למורך שמירה על מרקם העור של הספה ומניעת התקלפות. כמו כן, ככל שתנקו יותר את ספות העור, כך הדבר יקל עליכם מלבצע ניקוי קשה יותר של הריפוד לאור לכלוך רב יותר שעלול להצטבר.

יש לזכור שהדבר בעיקר תלוי בהתנהגותו של בעל החיים שלכם. ככל שבעל החיים נוטה ללכלך יותר את ספת הסלון, כך תזדקקו לניקוי תדיר יותר בפערים של אחת לשבוע. לעומת זאת, אם בעל החיים שלכם כבר יודע להתרחק מהספה או שזכיתם בבעל חיים שפחות מנשיר את שערותיו, כך הסיכוי שהספה שלכם תתמלא לכלוך יקטן ותוכלו להנות מספה נקייה יותר שתוכלו לנקות לעיתים רחוקות יותר (בטווח של פעם בשבועיים שלושה למשל).

בין אם יש לכם בעל חיים או לא חשוב בכל מקרה לזכור כי מומלץ מאוד לנקות את ספת העור שלכם אחת לתקופה. ספות מעור נוטות להתקלף אם לא מתחזקים אותם כמו שצריך ולכן חשוב מאוד לשמור על ניקיון הספות. זאת על מנת להבטיח שהמראה הנקי והקלאסי של הספה יישמר ויוחזק לאורך זמן רב מבלי צורך להשתמש בחומרי ניקיון חזקים מידי שעלולים גם הם לגרום לפגיעה במראה הספה.

סיכום, ספת העור היא חלק חשוב מאוד ממראה הסלון שלכם. זהו מקום שבו אתם מבלים מספר לא מבוטל של שעות ביום ולכן מראה הספה חשוב מאוד עבור האוירה הכללית בבית. בעיקר אם יש לכם בע"ח, תחזקו את ניקיון הספה כדי לשמור על מראה זה.

ספות עור

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »