חיפוש

איך לבחור ארון לחדר השינה?

בחירת ארון לחדר השינה היא משימה לא קלה כלל ועיקר. יש כל כך הרבה אפשרויות, הרבה צבעים והרבה דברים שצריכים לשקול כשקונים ארון. בדיוק בשביל זה איגדנו לכם מספר טיפים שיהפכו את חווית בחירת הארון לנוחה ונעימה. אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל לבחור את הארון הבא שלכם, כדאי מאד שתמשיכו לקרוא!

 

מדדו את החדר

הדבר הראשון שעליכם לעשות לפני קניית הארון לחדר השנה הוא למדוד את החדר. אם החדר קטן, אנחנו ממליצים לכם ללכת לחנות שמתמחה בארונות הזזה. אם החדר גדול יש לכם את הפריווילגיה לבחור אם אתם מעדיפים ארון הזזה או ארון עם דלתות. אם תבחרו בארון הזזה הדבר ישווה לחדרכם מראה של חלל פתוח יותר.

 

בחרו סוג ארון – ארון הזזה או ארון פתיחה

בחנויות כיום נמכרים שני סוגים של ארונות – ארונות הזזה בהם הדלת נפתחת לצדדים, וארונות פתיחה שבהם ישנן דלתות. עפי שכתבנו, ארונות הזזה גורמים לחדר להיראות גדול יותר. כמו כן, דלתות ההזה בטיחותיות יותר ולכן מותאמות לחדרי ילדים.

אם אתם מעדיפים מראה מודרני יותר, בחרו בארון בעל דלתות הזזה, ואם אתם מעדיפים מראה בסגנון ישן, או שאתם סתם מעדיפים ארונות עם דלתות, בחרו ארון פתיחה. זכרו שבחירת ארון נעשית על ידי העדפה אישית ואין תשובה שגויה לבחירת הארון.

 

חשבו – לצורך מה הארון?

כל אחד צריך ארון לצורך אחר – לאחד כמות בגדים ענקית, לשני מעט מאד בגדים. לעיתים אנשים אף מאפסנים בארון חדר השינה שלהם דברים כמו מצעים, מגבות ועוד. לכן, כדי לבחור ארון חשבו -האם יש צורך במעט מדפים או הרבה? האם בארון חשוב לכם שיהיה מקום לתליית בגדים?

לאחר שתחשבו על דברים אלו תתאימו את הבחירה. אם אתם צריכים הרבה מקומות איפסון, בחרו ארון גדול. אם אתם רוצים לאפסן בארון מעט מאד בגדים, אולי כדאי שתבחרו ארון קטן יותר וכך תוכלו לשים בחדרכם רהיטים נוספים ומגוונים.

 

בחרו צבע

ישנם אנשים המעדיפים ארון קיר לבן, שיהפוך את החדר לבעל מראה נקי. אחרים מעדיפים ארון קיר בצבע עץ, שמכניס לחדר מראה מתוכם ועם זאת קלאסי. חשבו איזה ארון אתם רוצים להכניס, והאם הצבע שאתם רוצים משתלב עם שאר הרהיטים שיהיו בחדר. אם אתם לא אוהבים צבעים חזקים, והמיטה כבר בצבע, אולי כדאי שתבחרו בארון לבן. עם זאת, אם כלל החדר לבן, ייתכן שתעדיפו לבחור בארון עם צבע.

 

איכות – לא כדאי להתפשר

זכרו! ארון הוא ריט שיכול להחזיק לזמן רב. אל תתפשרו על איכות הארון. בחרו ארון מחברה מהימנה, שנראה לכם חזק ויציב. השקיעו בבחירת הארון עכשיו, כדי שלא תצטרכו בעתיד לעבור את שלבי בחירת הארון שוב.

ארון הזזה

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »