חיפוש

איך להתחיל לבחור רהיטים לבית החדש?

עיצוב בית חדש זה משימה כל כך כיפית – מי לא אוהב להסתכל שעות בפינטרסט ולפנטז על אביזרים יפים? מי לא רוצה לעשות את הבחירה המושלמת לעיצוב הבית? כולנו נהנים לעצב

ורוצים תוצאה מדהימה. הרבה אנשים נתקלים בקשיים שונים בדרך – יותר מדי אופציות וקשה לבחור, אין ידע בעיצוב, קשה להתאים ועוד אתגרים.

כדי לעזור לכם לבחור את הרהיטים לבית שלכם הכנו בשבילכם עצות מדהימות. רהיטים הם ללא ספק חלק חשוב מהבית, מהעיצוב שלו ומהחיים שלכם בתוכו.

בתוכם אתם מניחים דברים, הם מאוד נראים לעין והם ישמשו אתכם למשך שנים רבות – אז כדאי לכם לבחור נכון!

 

קריטריונים שיעזרו לכם לבחור נכון

איך תתחילו? – הגיע הזמן להיכנס לאתרי אינטרנט, לחשוב על קונספט שבא לכם ולפתוח את הראש. חשוב לבחור באתרים מומלצים כי הם בטוח יספקו לכם רהיטים יפים ואיכותיים. לחנות אונליין טובה לרהיטים.

קודם כל עיצוב – עיצוב הוא הדבר הראשון שצריך לעניין אתכם כשמדובר ברהיטים. רהיטי הבית נותנים את הטון למראה הכללי – הם יקבעו את הסגנון, האווירה והתחושה שמקבלים מהעיצוב. אפשר להשקיע הרבה במבנה ובצבעי הקירות – אבל הרהיטים הם החלק החשוב ביותר, אפילו יותר מהאקססוריז למיניהם – תמונות וכדומה.

אחר כך נוחות – "את הכי יפה כשנוח לך" נכון גם לעיצוב הביתי ולא רק לבגדים. חשוב שיהיה נוח אחרת אתם תהפכו לרגזנים ותתלוננו על הבית שלכם. בית צריך להתמלא באנרגיה חיובית ולא שלילית – ותלונות הן לגמרי אנרגיה שלילית. אז תבחרו ברהיטים שנוחים לכם, מספיק גדולים, לא חוסמים את המעבר, נוח לקחת מהם דברים וכל פרמטר אחר של נוחות שמעסיק אתכם.

עלות – זכרו שלא תמיד חשוב להיות אלה שקונים את הדברים הכי יוקרתיים, יותר נכון זה אף פעם לא חשוב. חשבו על תקציב מראש ונסו להיצמד אליו אלא אם ראיתם משהו חריג ששווה להשקיע בו. זכרו – הבית שלכם יתמלא באנרגיה חיובית בזכות מי שאתם ולא בזכות העיצוב.

איכות – אם יש לכם רצון שהרהיט יישמר לאורך זמן כדאי שתקנו אחד איכותי וטוב. רהיטים טובים הם כאלה מגלריות, חנויות טובות ולא מאיקאה כמו שכולם קונים.

ואם כבר דיברנו על איקאה.. נסו להיות מקוריים! לכולם יש מטבח לבן, נגיעה של וינטג' וספה אפורה עם כריות לבנות – די! שברו את הסטייל הרגיל ונסו להקשיב לקול האישי שלכם – איך בא לכם שיראה? נסו לחשוב על דברים שלא העליתם על דעתכם ולהיות נועזים.

 

סיכום

בחירת רהיטים צריכה להיעשות בחכמה ועם הרבה שיקול דעת. נסו להתחשב בטעם האישי שלכם, במחיר, באווירה של הבית ובנוחות – וכך תבחרו נכון. התחילו בסקירה של רהיטים שונים באינטרנט ובחשיבה עצמאית על מה שבא לכם. בהצלחה בעיצוב!

 

סלון בית

אולי יעניין אותך גם

לוחות מלמין
רהיטים
מה הם לוחות מלמין?

מלמין מהווה את אחד מחומרי הגלם הנפוצים בישראל, שלרוב משמשים לבניית ארונות מטבח וחדרי רחצה, פריטי ריהוט שונים, משטחי עבודה או אוכל ועוד. יש לא

קרא עוד »