חיפוש

3 טיפים שישמרו על הספות נקיות משיערות הכלב

מגדלי כלבים מוצאים את עצמם לא פעם מסתובבים עם שיערות של הכלב שלהם ממקום למקום. שכן, השערות נדבקות בקלות אל סיבי החולצות, המעילים והנעליים. הדבר גורם לעיתים לתסכול. זה הרי ידוע שהופעתם של השערות עשויה לשדר לאנשים אחרים תחושה של חוסר ניקיון. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה והחלטנו לצאת ולבדוק איך אפשר לשמור על פריטים שונים נקיים מפני שערות. הפעם, יצאנו לבחון איך אפשר לשמור על הספות נקיות. הישארו אתנו ותגלו מהם 3 הטיפים שאתם צריכים ליישם כדי ליהנות ממינימום שערות.

 

הטיפ ה – 1 שישמור על הספות שלכם נקיות משערות הכלב:  שימוש בכיסוי ספות

הטיפ הראשון שלנו עבורכם הוא להשתמש בכיסוי ייעודי לספות. מדובר בעצם בכיסוי שצריך להניח על הספה שלכם ולהשאיר אותו לאורך זמן. ברגע שיגיעו אליכם אורחים, תוכלו להוריד את הכיסוי ולהניח אותו בצד. ראוי לציין כי אם חשוב לכם מאוד שהספה תהיה נקיה משערות, עליכם לדאוג שהכלב יהיה בחדר אחר במהלך האירוח או שהוא לא יעלה על הספה באותו זמן. כל זאת כדי להימנע מהצטברות של שערות על הספה שלכם.

 

הטיפ ה – 2 שישמור על הספות שלכם נקיות משערות הכלב: שימוש ברולר דביק

אם אתם מעדיפים שלא להשתמש בכיסוי ספה, אתם יכולים לקנות רולר דביק. מדובר בעצם ברולר שמשמש ברוב המקרים לבגדים, אך אפשר לעשות בו שימוש גם לספות. שכן, הדבק החזק צפוי לתפוס את השערות בקלות. אם זו הפעם הראשונה שאתם שומעים על הרולר, כדאי שתדעו שאפשר להשיג אותו באתר החתול במגפיים  ובחנויות חיות שונות שנמצאות ברחבי הארץ.

 

הטיפ ה – 3 שישמור על הספות שלכם נקיות משערות הכלב:  אילוף הכלב

תמיד אפשר לפנות אל מאלף שיסייע לכם בלימוד הכלב. הכוונה היא ללמד אותו שלא עולים על הספות בכלל. ברגע שתאלפו את הכלב שלכם לעניין זה, מספר השערות יופחת באופן משמעותי. ראוי לציין כי השערות עפות לפעמים ברוח או בזמנים שבהם הכלב מתחכך בספה, כך שהספה לא תהיה נקיה ב – 100% משערות בסופו של דבר.

מסרק

קחו בחשבון שתמיד תהיה שערה אחת או יותר על הספות

אנו רוצים לציין בפניכם, רגע לפני שהמדריך מסתיים, כי תמיד תהיה שערה אחת או מעט יותר על הספות. גם במצבים שבהם מניחים כיסוי על הספה, יש שערה אחת או שתיים שעוברות את הבד ומגיעות אל הספה. אנחנו בעצם רוצים לומר שאם אתם רוצים לגדל כלב, עליכם לקחת בחשבון כי זה חלק מהגידול שלו.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הטיפים החשובים שישמרו על הספות שלכם נקיות משערות של הכלב. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתצליחו לצמצמם את מספר השערות שיצטברו על הספות ושאר הרהיטים בבית.

פינת ישיבה מעוצבת

אולי יעניין אותך גם