חיפוש

שלוש סיבות בגללן נבצע תיקון פנים צנרת

תיקון פנים צנרת זול משמעותית מהחלפת קטע צינור ולכן במידה והנזק שנגרם לצינור הינו מינורי ומתאים לשיקום, נעדיף זאת. בנוסף, תיקון פנים צנרת אינו כרוך בכל הרס או נזק נוסף למבנה ונעשה באמצעים מתקדמים. הכירו את תרמופרו, המומחים לתיקוני פנים צנרת ללא הרס ובמחירים משתלמים במיוחד.

 

תרמופרו

תרמופרו אינסטלטורים וביוב הינה החברה המובילה בארץ לאיתור ופתיחת סתימות באמצעים מתקדמים, תיקון פנים צנרת ללא הרס, פתיחת סתימות במרזבים ותיקונם ושירותי אינסטלציה נוספים במחירים משתלמים במיוחד, בכל חלקי הארץ, 24/6 למקרי חירום. במידה ואתם זקוקים לאינסטלטור מומחה עבור תיקון פנים צנרת פנו אל תרמופרו ותקבלו שירות מעולה, מהיר ואדיב.

 

תיקון פנים צינור

בכל מקרה שבו נגרם נזק לצינור, נעדיף תחילה לנסות ולתקן לפני שנפנה להליך המורכב, היקר והכרוך בהרס של רצפות או קירות להחלפתו. כיום קיימות שיטות מתקדמות רבות המאפשרות לנו להמשיך ולהשתמש גם בצינורות בעלי סדקים ושברים לאחר שנטליא אותם, נחדיר לתוכם יריעות בידוד או נצפה אותם בחומר מיוחד מיוחד המתקשה והופך לחלק מן הצינור. ישנם מקרים שבהם לא תהיה ברירה אלא להחליפו, אבל בכל מקרה שבו השיקום הינו אפשרי, שווה להתאמץ ולנסות. שיקום הצינור אינו כרוך בכל הרס או נזק למבנה ובדרך כלל הוא גם יהיה זול משמעותית מהחלפת הצינור. במידה ונתקלתם בסתימה או נזילה בצינורות המים והביוב בבניין פנו לאתר של אינסטלטור תרמו פרו למידע נוסף.

 

שלוש סיבות שבגללן נבצע תיקון פנים צינור

להלן שלוש הסיבות הנפוצות ביותר שבעטיין מבצעים תיקון פנים צינור:

 

שורשים סבוכים חדרו לתוך הצינור:

לאחר גזימת וסילוק השורשים, נחדיר סיב אופטי לפנים הצינור על מנת לצלמו ולקבל תמונה מלאה של החורים והסדקים אשר השורשים גרמו להם. לאחר בחינת היקף הנזק נבחר את שיטת התיקון, הטלאה, התזת חומר מתקשה לציפוי פנים הצינור או הכנסת שרוול.

 

נזק נגרם לצינור עקב פגיעה:

למרבה הצער אנשי מקצוע לא תמיד נוהגים בזהירות לפני שהם חופרים באדמה, משפצים את הבית או מבצעים שינויים במבנה הבניין. פגיעה בשוגג בתשתיות עירוניות ובתוך קירות הבניין היא תקלה נפוצה, ובמקום להחליף את הצינור הפגוע ניתן לנסות ולתקנו במקום בו נפגע.

 

צינורות ישנים ובלויים:

צנרת ישנה ובלויה סובלת מחלודה, בלאי ושחיקה. במצב כזה לא תמיד ניתן באמת לתקן, וייתכן שהצינור כולו מכורסם חלודה עד כדי כך שלא ניתן לשקמו, אולם בהתחשב בעלויות הכספיות הגבוהות הכרוכות בכך ומורכבות תהליך החלפת הצנרת, ניתן לנסות ולתקן כדי שהצנרת תחזיק מעמד לעוד כמה שנות שימוש.

 

לסיכום

תרמופרו הינה החברה המובילה בארץ לתיקוני צנרת, אינסטלציה, איתור ופתיחת סתימות, צילום פנים צנרת, תיקון וניקוי מרזבים ועוד. תרמופרו מציעה שירות אדיב ומהיר 24/6.

איש תחזוקה

 

אולי יעניין אותך גם