חיפוש

מקצוע מסנוור: מה הוא תפקידו של יועץ התאורה?

לאחרונה אנו מגלים שאנשים רבים מסתייעים בשירותיו של בעל מקצוע שמאפשר להם לבחור את סוג התאורה המתאימה ביותר לבית שלהם. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולברר מהו התפקיד של יועץ תאורה? והאם הוא יוכל לעזור לנו להאיר קצת יותר את הבית? נפגשנו עם מי שהסתייעו בשירותיו של איש מקצוע זה וחזרנו עם כל התשובות.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל התפקידים שבאים לידי ביטוי אצל יועץ התאורה, עליכם לדעת כי ערכנו בירור בקרב מי שהסתייעו בעבר בשירותיו של יועץ תאורה בשם שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב. ראוי לציין כי לא תכננו להסתייע אך ורק בהם. פשוט פרסמנו פוסט בנושא בקבוצת פייסבוק וביקשנו לקבל פרטים באמצעות סקר קצר שערכנו. בסקר הופיעו השאלות הבאות:

  • האם הסתייעתם לאחרונה ביועץ תאורה?
  • אם עניתם בחיוב, בבקשה תכתבו לנו בקצרה מה התפקיד שלו
  • האם יש לכם המלצה על יועץ תאורה?
  • האם יש לכם טיפ עבור מי שזקוקים לליווי מטעם יועץ שכזה?

באופן מפתיע, כל המגיבים על הסקר ציינו כי הם הסתייעו בשלומי מרציאנו. כך שהבנו שמדובר פה באיש מקצוע מומלץ ששמו צריך לככב במדריך.

 

מה התפקיד של יועץ תאורה?

יכול להיות ששמעתם לא פעם על אדריכל משרדים, מהנדס ומעצב פנים. אבל השאלה היא האם שמעתם על יועץ תאורה? אנחנו לא שמענו על כך עד ממש לאחרונה והבנו שיש יועץ אחד שהוא המוכר ביותר בשוק. מדובר כמובן בשלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב. כשביררנו עם הלקוחות שלו מה התפקיד שלו, הבנו שמדובר במי שבוחן את הבית על כל גווניו ומציע את התאורה המתאימה ביותר לכל חלל.

 

חשיבות הבחירה באיש מקצוע מומלץ

כפי שוודאי ראיתם, ביקשנו לשמוע מהגולשים אם יש להם טיפ עבור מי שזקוק לליווי מטעם יועץ תאורה. להפתעתנו, רבים ציינו כי הם מציעים לערוך בירור מקיף אחר בעל מקצוע שיש לו ניסיון והמלצות רבות. אנו מודים שלא היה לנו מושג איך מגיעים אל מישהו שעונה על הקריטריונים הללו. לכן ביררנו את העניין וחזרנו אליכם עם התשובה.

 

איך תוכלו להגיע אל איש מקצוע מומלץ ומקצועי?

אם אתם רוצים להגיע אל איש מקצוע מומלץ ומקצועי, עליכם לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. אלו שסייעו בכתיבת המדריך אמרו שהם קראו חוות דעת בפייסבוק, אינסטגרם וגם בלשונית הביקורות של גוגל. כך הם הגיעו אל שלומי מרציאנו אדריכלות ועיצוב שלדבריהם, העניק להם שירות מקצועי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם תפקידיו של יועץ תאורה. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם בדיוק כמונו, לבדוק אם אתם צריכים את שירותיו וליצור עמו קשר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

מהנדסים

 

אולי יעניין אותך גם