חיפוש

מה עדיף להתקין רשת להרחקת יתושים באופן עצמאי או עם איש מקצוע

תופעת היתושים היא מכה חוזרת ונשנית. יתושים מגיעים למקורות מים וביוב. אך בדרך כלל הדייר הבודד לא יכול לפטור את מקור הבעיה העירונית ולכן הוא נאלץ להתקין רשת להרחקת יתושים. התקנת רשת להרחקת יתושים היא אפשרית גם באופן עצמאי אך חשוב לדעת שהיא דורשת עבודה רבה. כאן בכתבה נסקור יחד את הנתונים ונראה האם כדאי להתקין רשת כזו באופן עצמאי או שכדאי להיעזר באיש מקצוע.

 

למה להתקין רשת להרחקת יתושים?

יתושים מגיעים למקורות מים, עם הופעת הקיץ הם מגיעים במהירות, דוגרים בכל מקום אפשרי ומי שרגיש לעקיצות יתוש, סובל בגדול. התקנה של רשת נגד יתושים היא פתרון מוצלח להרחקת יתושים מהבית. החלון פתוח, אוויר נכנס ובכל זאת היתושים נשארים מחוץ לבית. התקנת רשת נגד יתושים מונעת את הצורך בתכשירים מיוחדים להרחקת יתושים מהגוף והיא ידידותית לסביבה.

 

מי מתקין רשת נגד יתושים?

תוכלו לרכוש בכל חנות טמבור ממוצעת רשת נגד יתושים ולהתקין אותה באופן עצמאי ולעומת זאת תוכלו להזמין איש מקצוע שיתקין לכם את הרשת בצורה מיטבית להגנה על הבית שלכם. כאן נסקור יחד איתכם מה עדיף התקנה עצמית או מומחה.

 

התקנה עצמית של רשת נגד יתושים

כאמור, אתם יכולים למצוא רשת המתאימה להדבקה על חלון להתקנה עצמית. רשתות כאלו מגיעות בגדלים מסוימים והן לא תמיד מתאימות לגודל החלון הקיים. ברגע שהחלון לא מרושת בצורה נכונה, יעילות הרשת יורדת משמעותית. רשתות כאלו מגיעות עם סקוטש בצדדיהן להדבקה עצמית.

לרוב, הבעיה בהתקנת רשתות כאלו היא המראה שלהן, הן לא נראות טוב. הן מחשיכות את החדר. ולא תמיד ניתן לפתוח ולסגור אותם בהתאם למצב הרצוי.

 

התקנת רשת נגד יתושים עם מומחה

כדי להנות מהתקנת רשת איכותית נגד יתושים, כדאי לפנות למומחה מקצועי העוסק בתחום. מומחה להתקנה יתאים את גודל הרשת הנדרשת באופן מדויק כך שאתם תוכלו להנות מישיבה בבית ללא צורך בהתמרחות בתכשירים להרחקת יתושים ובמרדף אחריהם.

מומחה העוסק בתחום יתאים לכם רשתות מיגון לכל הבית, כך שתוכלו לפתוח את ככל החלונות, ליהנות מאוויר צלול ללא יתוש אחד בסביבה. כידוע, רשתות על חלונות עלולות להחשיך את החדר ולחסום את הנוף שמבעד לחלון. למתקין מומחה יש רשתות שקופות מותאמות להתקנה בחלון.

שורה תחתונה – התקנת רשת נגד יתושים עם מומחה היא עדיפה ויעילה יותר.

 

לסיכום

אין סיבה לסבול מתופעת היתושים בבית כל עוד וניתן להתקין רשת נגד יתושים. כאן בכתבה סקרנו את יעילות התקנת רשת נגד יתושים בחלונות הבית וראינו כי מדובר בפתרון יעיל וידידותי לסביבה. ההתקנה מתאפשרת גם באופן עצמאי. אך סיכמנו כאן את הסיבות בשלן לא כדאי להתקין רשת נגד יתושים באופן עצמאי וראינו כי פנייה למומחים היא עדיפה.

בעלי חיים

 

אולי יעניין אותך גם