חיפוש

הרעפים מתפוררים? למה זה קורה ואיך מתקנים?

גגות רעפים יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים רבות, אולם יש מקרים שבהם הגג מתחיל להתפורר ועלינו לטפל בכך בצורה כמה שיותר מהירה. התפוררות של גגות רעפים היא אמנם לא דבר טבעי, אולם לעיתים בנייה לא נכונה או העובדה שחלפו שנים רבות מאז שהגג נבנה עלולים להוביל אליה. כאן נעזור לכם להבין למה גגות רעפים מתפוררים ומהי הדרך הנכונה לטפל בזה. 

 

גג רעפים

גגות רעפים נחשבים כבר מאות שנים לפתרון קירוי מועדף במקומות רבים בעולם. מדובר על גגות משופים שמונעים חדירת מים למבנה, אולם הפופולריות שלהם נובעת גם מהמראה שלהם. גגות רעפים מייצרים מראה שקשה לא להתאהב בו מה שרק העלה את הפופולריות שלהם. תיקון גגות רעפים הוא משהו שכל מי שיש לו גג רעפים צריך לדעת איך לבצע אותו.

גג רעפים

מי יכול לתקן את הגג

כמו כל דבר שיש לכם בבית, גם גג רעפים הוא משהו שאתם צריכים לדעת למי לפנות כאשר צריך לתקן אותו. חשוב להבין שלא כל מי שמתעסק בענף הבנייה עונה להגדרה של מומחה לגגות רעפים. רעפים דורשים מומחיות רבה, ולפני שאתם מזמינים איש מקצוע לתיקון הרעפים בדקו היטב את מידת הניסיון שלו בתחום כדי להבין האם הוא האיש המתאים על מנת לספק לכם את השירות הזה.

 

נקודות הצטברות של מים

הסיבה הראשונה בגינה תצטרכו תיקון של גג רעפים זו הצטברות של מים. כאמור, הדרך שבה בונים גגות רעפים אמורה למנוע את המצב הזה, ובאופן תקני לא אמורות להיות נקודות כאלו. במידה ונוצרה נקודה כזו היא עלולה להזיק לרעפים. לעיתים התיקון יהיה רק בסידור הרעפים בשיפוע נכון, אולם אם לא תפסתם את התקלה בזמן ייתכן ותצטרכו להחליף את כל הרעפים בסביבת הנקודה.

נקודות הצטברות של מים

תיקוני צבע

עוד מקרה שבו נצטרך לתקן גג רעפים הוא כאשר יש צורך לבצע תיקוני צבע. לגגות רעפים יש מראה שובה לב, ואם אתם רוצים לשמור עליו לאורך זמן ייתכן ותצטרכו לבצע תיקוני צבע. הדבר הזה נכון בעיקר בגגות רעפים ישנים שגם אם מצד הגג הם עדיין עונים על הציפיות שלכם, יכול להיות שחידוש המראה יעשה להם טוב.

 

רוחות

עוד סיבה שיכולה לגרום להתפוררות או סדקים בגגות רעפים אלו רוחות, כאשר כאן הפגיעה תהיה בעיקר ברעפים המכונים רוכבים. מדובר על רעפים עגולים שמייצרים את החיבור בפינות המבנה ומטבע הדברים הם מועדים יותר לפגיעה. ברעפים הללו עלולים להיווצר סדקים ושנים עם הזמן.

 

לסיכום

גגות רעפים יכולים להחזיק מעמד עשרות שנים ולפעמים גם יותר מכך, אולם יש מקרים שבהם נצטרך לתקן את הגג כתוצאה מהתפוררות. במקרים הללו עליכם לבדוק היטב מי בעל המקצוע שמתקן לכם את הגג, לאור העבודה שתיקון רעפים דורש מומחיות רבה. תיקון איכותי ישמור על הרעפים לאורך זמן.

הרעפים מתפוררים למה זה קורה ואיך מתקנים

אולי יעניין אותך גם

5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!
כללי
5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!

מסיבות הן הזדמנות נהדרת לייצר אווירה ייחודית. כמובן שחשוב לסגור את הכיבוד ולהחליט על פלייליסט, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם גם על האביזרים שישדרגו

קרא עוד »