חיפוש

4 מוצרים לבית ולגינה שחובה לקנות לפני אימוץ כלב

מתכננים להביא בקרוב כלב או כלבה למשפחה? איזה כיף לכם. לפני שמצרפים הביתה גור שובב או כלב בוגר שצריך אהבה, חשוב להתארגן מראש ולהביא את כל המוצרים האביזרים והציוד הכללי שתצטרכו בשביל לתת לו או לה חיים נהדרים. במאמר זה נספר לכם מה בדיוק צריך להביא.

 

אילו מוצרים חובה להביא הביתה לפני הגעת כלב חדש?

איגדנו עבורכם את המוצרים שהם בגדר חובה לכל בית שמתכנן להביא בקרוב גור או כלב בוגר שיצטרף למשפחה. הנה הם:

מזון איכותי

קודם כל ולפני הכל חשוב לנו שהכלב שאנחנו מביאים הביתה יהיה בריא, חזק, ויקבל את כל הויטמינים המינרלים והסיבים שהוא צריך בכדי לגדול ולחיות חיים ארוכים ומאושרים. בשביל זה תצטרכו להביא מזון איכותי לכלב שלכם, ממותג המשתמש בחומרים איכותיים הבריאים לכלב שלכם ותומכים בגדילה שלו. צמוות החנות של לאב דוג ישמח לסייע לכם בבחירת המותג המתאים.

אילו מוצרים חובה להביא הביתה לפני הגעת כלב חדש

עצמות וחטיפים לכלבים

גם אם אתם מביאים הביתה גור צעיר, וגם אם כלב בוגר – אתם תצטרכו לעבור איתו תהליך אילוף, בכדי להרגיל אותו אל הבית החדש, ללמד אותו את כללי ההתנהגות הרצויים בזמן שהוא בן משפחה שלכם, ולקבל כלב רגוע, קשוב שאינו תוקפן. בכדי לעשות את זה תצטרכו חטיפים וכן עצמות לכלבים, שיהוו הפרס שהכלב שלכם יקבל על התנהגות טובה ושיתוף פעולה.

 

מיטה ומלונה

הכלב שלכם מגיע לבית חדש לגמרי, אחרי שהופרד מאימו ומאחיו. הסיטואציה הזו לא פשוטה עבורו, וחשוב שבזמן שאתם מרעיפים עליו המון חום ואהבה, תדעו גם לתת לו את הספייס שהוא צריך בכדי להירגע ולהתרגל לבית שלכם. עבור כך תצטרכו מיטה לכלב וכן מלונה לכלבים, שיהוו כמו חדר פרטי עבורו, אליו הוא יכול ללכת כשהוא מעוניין בקצת זמן לבדו.

 

צעצועים, והרבה

אחת מהדרכים לגרום לכלב שלכם להרגיש כמו בבית, לפתח קשר אוהב איתכם ולהגביר את הביטחון העצמי שלו, הוא לשחק איתו בצעצועים ומשחקים. המשחק יעזו רלו לפתח כישורים רבים, להוציא אנרגיה, להתחבר אליכם וליהנות מהחיים כמו שכל כלב צריך. קנו צעצועים איכותיים שלא נהרסים בקלות ותהנו משעות של משחק עם החבר הפרוותי שלכם.

 

כל המוצרים שחובה להביא – אצל לאב דוג

לאב דוג היא חנות מלאה במגוון של צעצועים, סוגי מזונות, עצמות, חטיפים, קולרים, מיטות, מלונות ועוד – כל מה שתצטרכו לפני שהחבר הפרוותי החדש שלכם מצטרף למשפחה. הצוות של לאב דוג ישמח לעזור לכם עם כל שאלה ולייעץ לכם על המוצרים הכי שווים.

כל המוצרים שחובה להביא - אצל לאב דוג

לסיכום

כשאתם מביאים כלב חדש הביתה, בים אם בוגר או גור, חשוב שתקפידו לאבזר את הבית מבעוד מועד. אצל לאב דוג תוכלו למצוא את כל המוצרים שחובה להביא לפני שמכניסים כלב הביתה – החל מאוכל איכותי, צעצועים עמידים, חטיפים ועצמות, מיטות ומלונות.

4 מוצרים לבית ולגינה שחובה לקנות לפני אימוץ כלב

אולי יעניין אותך גם

5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!
כללי
5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!

מסיבות הן הזדמנות נהדרת לייצר אווירה ייחודית. כמובן שחשוב לסגור את הכיבוד ולהחליט על פלייליסט, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם גם על האביזרים שישדרגו

קרא עוד »