חיפוש

משיפוצים ועד פרישה: ניווט בפרויקטים ביתיים ותכנון פנסיוני עם סוכנות הביטוח

הפנסיה היא מקור ההכנסה העיקרי שלנו לאחר שנפרוש מהעבודה. קרן הפנסיה עבור רוב הישראלים היא החיסכון המשמעותי ביותר שאליו הם מגיעים בימי חייהם, אולם כדי שהקרן באמת תאפשר לכם לחיות ברמת החיים שאתם מאחלים לעצמכם יש צורך לתכנן אותה בצורה מדויקת. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך מתכננים בצורה נכונה את הפרישה שלכם. 

 

תכנון פנסיוני

תכנון פנסיוני הוא אחד הצעדים הכי חשובים מבחינה כלכלית. ככל שמועד הפרישה שלכם מתקרב, היכולת שלכם להגדיל את סכום הכסף בקרן הפנסיה הולך ופוחת. סוכנות לביטוח פנסיוני תאפשר לכם לתכנן את הפרישה שלכם בצורה מושכלת, ותדאג שרמת החיים שלכם לא תרד בעקבות זה שהגעתם לגיל הפרישה. עם זאת, פרישה היא לא הסיבה היחידה לפנות לייעוץ מהסוג הזה.

תכנון פנסיוני

תכנון לקראת הוצאה כלכלית משמעותית

תכנון פיננסי הוא דבר שחשוב לעשות לא רק לפני הפרישה אלא גם לפני אירוע בעל השלכות כלכליות משמעותיות. אירוע כזה יכול להיות שיפוץ של בית, חתונה, קניית רכב או כל הוצאה שחורגת מסל ההוצאות הרגיל שלכם. תכנון פיננסי יאפשר לכם להבין מאיפה להביא מקור תקציבי להוצאה הזו. גם אם יש לכם את הכסף, ייעוץ פיננסי יעזור לכם להבין איך נכון לגשת לאירוע מהסוג הזה.

 

אל תזכרו ברגע האחרון

הדבר החשוב ביותר בכל הנוגע לתכנון של אירועים שמלווים בהוצאה כלכלית משמעותית, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על הפרישה שלכם זה תכנון מוקדם. ככל שתתחילו לתכנן מוקדם יותר את האירוע ואת ההתנהלות הפיננסית ביחס אליו, כך מבחר האפשרויות שעומד לרשותכם יהיה גדול יותר. ככל שזמן האירוע מתקרב אפשרויות הבחירה שלכם מתמעטות ואתם עלולים להגיע להפסד.

 

תפקיד סוכנות הביטוח

הביטוח הפנסיוני נועד להבטיח לכם הכנסה מסוימת מקרן הפנסיה. סוכנות הביטוח היא זו שאמונה במקרים רבים על הפנסיה שלכם ולכן את השינויים בקרן מומלץ לעשות לאחר התייעצות עם הסוכנות. בנוסף, נסו להוריד את דמי הניהול ואת גובה הביטוח שאתם משלמים. בטווח הקצר זה אולי נראה הוצאות שוליות, אולם בסופו של דבר הסכומים הללו יכולים להיות מאוד גבוהים.

 

ייעוץ מקצועי

בכל הנוגע להתנהלות פיננסית, ייעוץ מקצועי הוא המפתח להצלחה. גם מול סוכנות הביטוח שלכם, תמיד כדאי שיהיה לכם מישהו בלתי תלוי שאיתו אתם יכולים להתייעץ. לפעמים אנחנו עלולים להיות שבויים בתפיסה מסוימת שעלולה לגרום לנו נזק מבחינה כלכלית. איש מקצוע שמכיר את התחום לפרטי פרטים יוכל לעזור לנו לבצע את הבחירות הנכונות מבחינה פיננסית.

 

לסיכום

שיפוץ של בית, פרישה או אירוע משפחתי גדול יכולים להטיל עלינו נטל כלכלי כבד. זו הסיבה שלפני שאתם נכנסים לאירוע מהסוג הזה כדאי לבצע תכנון פיננסי מול סוכנות הביטוח שלכם וכמובן בליווי של איש מקצוע שמכיר היטב את התחום הפיננסי.

סוכנות ביטוח

אולי יעניין אותך גם

5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!
כללי
5 אביזרים שיקפיצו כל מסיבה!

מסיבות הן הזדמנות נהדרת לייצר אווירה ייחודית. כמובן שחשוב לסגור את הכיבוד ולהחליט על פלייליסט, אבל אנחנו פה בשביל לספר לכם גם על האביזרים שישדרגו

קרא עוד »