חיפוש

במה שונה עיצוב מטבח החוץ ממטבח הפנים?

מטבחי חוץ הם מטבחים שנבנים בגינות או חצרות. המטרה של המטבחים הללו היא לאפשר לכם לארח ולהכין ארוחות מחוץ לבית, בלי לעשות שימוש במטבח הביתי. עיצוב של מטבח כזה דומה בדברים מסוימים לעיצוב של מטבח רגיל, אולם יש מספר שינויים שכדאי להכיר. היכרות מוקדמת עם ההבדלים הללו תעזור לכם לעצב את מטבח החוץ שלכם בצורה הטובה ביותר.

 

מטבחי חוץ

מטבח חוץ הוא מטבח שנבנה מחוץ לבית. המטבחים הללו מהווים יחידת עבודה נפרדת, ויש בהם את כל מה שצריך כדי להכין ארוחה. בעיצוב של מטבח כזה יש כמה נקודות שכדאי לתת עליהם את הדעת, לאור הייחודיות של מטבח חוץ.

מטבח חיצוני

אפשרות בישול

מטבחי חוץ מאפשרים לכם להנות מאפשרויות בישול שלא קיימות במטבחים ביתיים. בישול על גריל גז, אפייה בטאבון או פלנצ'ה רחבת ידיים הן דברים שקצת קשה לנו להכניס אל תוך הבית. במטבחי חוץ אלו האפשרויות המובילות, והשאלה הראשונה שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא איזו אשרות תבחרו עבור המטבח שלכם.

בניגוד למטבח ביתי, במטבח חוץ ייתכן והגודל יגביל אתכם לאפשרות בישול אחת בלבד. חשבו מראש איזו אפשרות זו תהיה, כדי שתוכלו להכין בעזרתה כמה שיותר דברים.

 

גודל

שאלת הגודל היא אחת השאלות הכי חשובות בעיצוב של מטבח חוץ. בתור הנחת מוצא, חשוב להבין שאם אתם רוצים להכין ארוחה במטבח הזה בלי להיכנס למטבח הביתי בכלל, הוא צריך להיות בגודל מסוים שמאפשר את זה. יחד עם זאת, אל תגיעו למצב שבו הפכתם את הגינה שלכם למטבח אחד גדול, בלי שהשארתם לעצמכם שטח להנות מהגינה עצמה ולארח בה.

מטבח חיצוני

פרקטיקה מול נראות

המטבח הביתי הוא חלק בלתי נפרד מהבית שלנו. למרות שאנחנו הולכים לבלות במטבח שלנו לא מעט שעות, הנראות שלו היא משהו שחייב להיות בראש שלנו. יחד עם החשיבות של עיצוב מטבח נוח, אי אפשר להתעלם גם מהצורך לעצב את המטבח בצורה יפה. הדבר הזה נכון במטבחי פנים.

כאשר אנחנו מדברים על מטבחי חוץ, חשוב לזכור שהייעוד של מטבח כזה הוא פונקציונלי. המטבח הזה פשוט אמור לאפשר לכם להכין אוכל בצורה נוחה. כמובן, אין שום סיבה שהוא לא יהיה יפה, אבל כאשר אם צריכים להכריע בין פרקטיקה לבין המראה של המטבח, לכו על האפשרות הראשונה בלי להתלבט.

 

לסיכום

מטבחי חוץ הפכו לטרנד חם בעולם עיצוב הפנים. כדי לעצב מטבח חוץ בצורה טובה צריך לחשוב קודם כל על הגודל שלו. נסו לבדוק כמה שטח אתם יכולים להקצות כדי שמצד אחד המטבח יהיה מספיק גדול על מנת שתוכלו לעבוד בו בצורה נוחה, ויחד עם זאת ששטח החצר או הגינה שלכם לא ייפגע. בכל הנוגע לעיצוב עצמו, תנו דגש בעיקר על נוחות העבודה שלכם ולא על העיצוב של המטבח.

מטבח חיצוני

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »