חיפוש

איך נשמור על מטבח נקי לאורך זמן? קבלו 4 טיפים

זה לא סוד, עלינו לשמור על ניקיון מירבי במטבח, כדי שניתן יהיה לשמור על מרחב מאורגן ובריא. מדריך זה עולה לרשת, כדי לקדם את המודעות לנושא חשוב זה. הישארו כאן ותגלו תוך כמה רגעים את 4 הטיפים שיאפשרו לכם להתנהל נכון מבחינה זו.

 

טיפ ראשון – תכינו טבלת משימות

יש מי שרואים בשמירה על מטבח נקי לאורך זמן כמשימה מורכבת שמצריכה התמדה. אם המשפט הזה גורם לכם להנהן בראש בהסכמה, עליכם להכין טבלה מסודרת שתאפשר לבצע ניקיון מסוים בכל יום. לדוגמא:

  • יום ראשון: ניקוי של הכיריים
  • יום שני: ניקוי חיצוני של הארונות (כולל ידיות)
  • יום שלישי: ניקוי אבק כללי
  • יום רביעי: ניקוי מרצפות
  • יום חמישי: ניקוי של מכשירי החשמל
  • יום שישי: ניקוי מקיף

הכינו טבלת משימות לניקוי

טיפ שני – תבצעו ניקוי עמוק בכל פעם

רבים מאתנו מבצעים ניקוי קליל, כדי לא לאמץ את הגוף ולהוביל לכאבי שרירים. אנחנו כאן כדי להמליץ לכם להימנע מניקיון קליל שכזה, משום שהוא שלא יאפשר להגיע לעומק הלכלוך. תרחיש מסוג זה צפוי להשאיר את הכתמים השונים במקומם. חשוב לציין שתוכלו ליישם את הטיפ הנוכחי בקלות, תוך רכישה של חומרי ניקוי לבית שנחשבים לאיכותיים ביותר. מדובר לצורך הדוגמא באקונומיקה ומסירי אבנית של המותג הפרטי של חצי חינם PERFECT. אלה יאפשרו לבצע ניקוי עמוק ללא מאמץ.

 

טיפ שלישי – תפעילו מוזיקה שאהובה עליכם במיוחד

לא קראנו מחקרים בנושא, אבל אנחנו יכולים להעיד על עצמנו (ועל קרובים שלנו) בהקשר זה. נסביר שמוזיקה מעוררת את הגוף והופכת את משימת הניקיון לקלה יותר לביצוע. אם אתם רוצים ליישם את 3 הטיפים האחרים, עליכם לבחור בפלייליסט אהוב ולהחזיק ביד אחת בחומר ניקיון וביד השנייה בסמרטוט. שכן, צלילי השירים האהובים עליכם צפויים להניע את אתכם לפעולה.

 

טיפ רביעי – תנקו תוך כדי בישולים

רבים מאתנו בוחרים לדחות את פעולת הניקיון ליום אחר, משום שקשה למצוא לה זמן מתאים. אם אתם רוצים לשבור את השגרה בהקשר זה, עליכם להתחיל בניקיון בזמן הבישולים. שכן, אתם מבזבזים זמן רב בבהייה במכשיר הסלולרי, בזמן שהשקשוקה מתבשלת על הגז או בזמן שהפשטידה מתחממת בתנור. הגיע הזמן להציב לעצמכם יעדים ברורים בעת הבישולים. תכננתם להכין אוכל לשבת? תנצלו את משך ההמתנה לניקיון הכיור. אתם מכינים ארוחת ערב מפנקת? כדאי שתעבירו ניגוב על הארונות עד שהאוכל יתחמם.

 

מילים אחרונות לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את כל המידע שיאפשר לשמור על ניקיון המטבח לזמן רב. בשלב זה אתם מכירים ב – 4 הטיפים החשובים שישנו את חייכם, כך שהגיע הזמן ליישם אותם בהתאם לסדר הופעתם. נאחל בהזדמנות זו שתצליחו במשימה ושתשמרו על מרחב נקי ונטול חיידקים.

לנקות בזמן הבישול

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »