חיפוש

למה המשרד שלך צריך מדיח כלים: היתרונות של מטבח נקי

לפני כמה שבועות החלטנו לפנות בצעד אמיץ אל המעסיק שלנו ולבקש ממנו לפנק אותנו במדיח כלים. המשרד התרחב בשנים האחרונות והדבר הביא לערמות גבוהות של כלים בכיור. עובדה זו גרמה לנו לכתוב עבורו את המדריך הנוכחי שיציג בפניו את היתרונות במדיח כלים. שאולי, אנחנו מקווים שתקרא את המדריך בעיון ותבין מה היתרונות של מטבח נקי.

 

היתרון ה – 1 בהוספת מדיח כלים למטבח המשרדי: לא יהיו יותר ערמות של כלים בכיור

היתרון הראשון והבולט ביותר נוגע לערמות הכלים שמצטברות במטבח של המשרד כבר בשעות הבוקר המוקדמות. הרי זה ידוע שכל העובדים מגיעים בבוקר ומיד מכינים לעצמם קפה. כך שעד 10 בבוקר, הכיור מתמלא בכוסות, כפיות ולפעמים גם בצלחות של מי שבוחרים לאכול סלט או מאפה על יד המחשב. מדובר בערמות גדולות שגורמות לכולם להתעלם מקיומן. הרי אף אחד לא רוצה להתחיל לנקות את הכלים ולגרום ללקוחות להמתין לו בעקבות כך.

מדיח משרדי

היתרון ה – 2 בהוספת מדיח כלים למטבח המשרדי: תמיד יהיו ספלי קפה זמינים

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי במשרדים שאין בהם מדיח משרדי, העובדים מתלוננים על מחסור בספלי קפה זמינים. עובדה זו מובילה לא פעם לרכישה מוגזמת של ספלים, למרות שאין בכך צורך. זה הרי ברור שאם יהיה מדיח כלים במטבח, לא יהיה צורך בעשרות כוסות שסתם יתפסו מקום על המדפים הקטנים.

 

היתרון ה – 3 בהוספת מדיח כלים למטבח המשרדי: תהיה תחושה נעימה במטבח

כל בעל משרד רוצה להיות בטוח בכך שתהיה אווירה נעימה בחללי המשרד השונים. הדבר בא לידי ביטוי במיוחד בחדרי השירותים והמטבח. שכן, אלו שני מקומות שצריכים להיות נקיים למשעי. אנחנו עוסקים כעת במדריך שנוגע למטבח, כך שנוכל לומר לכם שברגע שיהיה מדיח כלים במשרד, התחושה שם תהיה נעימה הרבה יותר.

מדיח משרדי

בחירה במדיח כלים איכותי – איך עושים את זה?

אם שכנענו אתכם והבנתם שהגיע הזמן לבחור במדיח כלים, כדאי שתדעו כי עליכם לבדוק שמדובר במדיח כלים איכותי. שכן, בחירה במדיח שאינו עושה את העבודה, עשויה להוביל אתכם לתסכול רב. אנחנו ממליצים לערוך בירור מעמיק ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו על ידי גולשים שיש ברשותם מדיח מדגם מסוים ששמתם עליו עין. כך תוכלו לקרוא את כל הפרטים החשובים אודות התכונות שלו, למשל:

  • הקיבולת שלו
  • הגודל שלו
  • הנוחות שבשימוש בו ועוד

 

לסיום

עד כאן המדריך שיצא במטרה לשכנע את המעסיק שלנו. עכשיו, אנו סבורים שהצלחנו לשכנע גם אתכם. שכן, אם הגעתם עד לכאן, אתם בטח מבינים שהמשרד שלכם צריך מדיח כלים. נאחל לכם בהזדמנות זו שתדעו לבחור את המדיח המתאים ביותר לצרכים שלכם ושתיהנו מכל היתרונות שצוינו בפניכם לעיל.

מדיח משרדי

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »