חיפוש

איך לבחור את הגריל הטוב ביותר למטבח החוץ שלך

גריל או מכשיר ברביקיו הוא כלי בישול נהדר שאין לו תחליף. אם יש לכם גינה או חצר ואתם חובבי בישול, כדאי לכם לשקול רכישה של גריל או ברביקיו קבוע ואיכותי. באמצעות גריל תוכלו לבשל חומרי גלם באמצעות שימוש בחום יבש, ישיר וגבוה. אבל איך בוחרים את הגריל שיתאים לכם בצורה הטובה ביותר?

 

גריל או ברביקיו – מה זה?

גריל או ברביקיו הוא בעצם כלי בישול שנפוץ ברחבי העולם כולו. באמצעות שימוש ברשת מתכת ואש גלויה בטמפרטורה גבוהה, ניתן להגיע לתוצאות בישול מופלאות. בישול באמצעות גריל מאפשר לכם להשתמש בחום ישיר ויבש בטמפרטורה גבוהה – צורת בישול שמתאימה במיוחד לבשרים ודגים אבל יכולה לשדרג כל חומר גלם.

 

גריל ומטבחי חוץ

גריל חשמלי הוא כלי בישול לבישול בחוץ. האש הגלויה והעשן היוצאים ממנו לא מאפשרים לנו לבשל בו במטבח הביתי. לכן בכדי שניתן יהיה ליהנות מחוויית הבישול בגריל בצורה הטובה ביותר, ניתן לשלב אותו עם מטבח חוץ. מטבח חוץ הוא בעצם מטבח מודרני וביתי, אך כזה שממוקם בגינה או בחצר הבית שלכם. ישנם מספר סוגים של מטבחי חוץ כמו: מטבח חוץ נירוסטה, מטבח חוץ עץ ועוד.

 

עוצמת החום בגריל גז

החלק החשוב ביותר בכל גריל הוא המבערים. המבערים יקבעו את מידת החום של האש בה תשתמשו לבישול, את מידת הדיוק של החום ואת כמות הגז בה ייעשה שימוש בכל בישול. חשוב מאוד להקפיד לקנות גריל עם מבער חזק ואיכותי. מידת החום והניצול של הגז במבער נמדדת ב-BTU. 26 אלף נחשב למידה טובה במידה ובגריל שלכם ישנם שני מבערים.

 

פיזור חום – הרשת

חלק חשוב נוסף בגריל הוא כמובן הרשת שעליה אנחנו עומדים להניח את המזון שאותו נרצה לבשל. חשוב מאוד לוודא שהרשת עשויה מחומרים איכותיים וזאת בשל מספר סיבות. ראשית, רשת מחומר לא איכותי עלולה לפגוע בטיב האוכל שמתבשל עליו. שנית, רשת מחומר איכותי תגרום לפיזור אחיד של החום ובכך לתוצאות בישול איכותיות יותר.

 

גודל ועיצוב

שני נושאים נוספים שכדאי להקדיש להם תשומת לב בעת בחירת הגריל הם גודל ועיצוב. גודלו של הגריל שלכם יקבע באיזה מהירות תוכלו לבשל בו למשפחתם וחבריכם. כמו כן אם אתם חובבים של בישול של נתחים גדולים הגדול יקבע גם לכם. על העיצוב של גריל אין צורך להכביר במילים. עיצוב יפה ישפר את מראה הגינה שלכם ואילו עיצוב עלוב עלול לכער אותה מאוד.

 

אז איך בוחרים?

בעת בחירת הגריל שלכם חשוב לשים לב למספר נושאים. המבער, מבער איכותי הוא הלב של הגריל. רשת, רשת איכותית חשובה לא פחות ממבער טוב. כמו כן חשוב לשים לב לעיצוב ולגודל של הגריל בכדי שהוא יתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר.

איך לבחור את הגריל הטוב ביותר למטבח החוץ שלך

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »