חיפוש

מסיבה בפרובנס: הכל על סגנון העיצוב פרובנס

סגנון העיצוב פרובנס הוא סגנון עיצוב פופולרי למדי, שמקורו, איך לא, בעיר פרובנס בדרום צרפת. הסגנון מאופיין בצבעים שמחים וחומרים טבעיים, ועל כן המאפיינים הללו הופכים כל מטבח לאזור המעוצב להפליא בביתנו המקנה אווירה שמחה ועליזה. במאמר הבא נסביר עוד על סגנון העיצוב הפופולרי. במידה ותכננתם לעצב מחדש את המטבח שלכם – המאמר הבא בדיוק בשבילכם!

עיצוב פרובנס למטבחים הוא סגנון פופולרי שמקורו בדרום צרפת. סגנון זה ידוע בצבעיו הבהירים והעליזים ובשימוש בחומרים טבעיים. סגנון המטבח פרובנס משלב רבים מאותם אלמנטים שנמצאים במטבחים כפריים צרפתיים מסורתיים, כגון משטחי אבן, ארונות מצוירים ורצפות עץ טבעי. עם זאת, מראה פרובנס מוסיף טוויסט ייחודי עם הצבעים הבהירים והשמשיים שלו והשימוש בחומרים כפריים.

 

במה מאופיין עיצוב פרובנס למטבחים?

עיצוב מטבח פרובנס מתחיל בדרך כלל בפלטת צבעים ניטרלית, כגון לבן או צהוב חיוור, שתקנה לנו מראה של מטבח כפרי מעוצב, זה מאפשר לתוספת הצבעים לבלוט וגורם למטבח להרגיש פתוח ואוורירי יותר. הארונות צבועים לרוב בצבע בהיר כמו לבן, שמנת או בז'. הקירות צבועים בדרך כלל בכחול או ירוק קריר כדי להוסיף אפקט מרגיע וכדי ליצור אווירה בהירה ועליזה במטבח.

השימוש בחומרים טבעיים הוא מרכיב מרכזי בעיצוב מטבח פרובנס. משטחי אבן, כגון שיש או אבן גיר, משמשים לעתים קרובות ליצירת תחושה כפרית. הארונות עשויים לרוב מעץ, ולרוב צבועים בצבע בהיר ליצירת אווירה חמימה ומזמינה. הרצפות עשויות לרוב מעץ, כמו אלון או אורן, ולרוב נצבעות גם בצבע בהיר.

מטבח כפרי

נקודות חשובות בעיצוב המטבח

עיצוב המטבח בסגנון פרובנס כולל גם נגיעות ייחודיות, כגון רהיטים עתיקים, הדגשים בהירים ואביזרי וינטג'. ריהוט במצוקה מוסיף נופך כפרי ויכול לעזור להעניק למטבח תחושה מסורתית יותר. הדגשים בהירים, כגון כלי חרס וכסאות בצבעים בהירים, יכולים להוסיף זריקה של צבע ולעזור ליצור אווירה עליזה.

לבסוף, אביזרי וינטג', כמו שעון מיושן או מפה עתיקה, יכולים להוסיף נופך ייחודי וליצור תחושת נוסטלגיה. כאשר מעצבים מטבח פרובנס, חשוב לזכור שהעיצוב צריך להישמר פשוט ולא מסובך. השימוש בצבעים עזים ובחומרים טבעיים יכול לעזור ליצור אווירה חמימה ומזמינה, אבל יותר מדי יכול לגרום למטבח להרגיש עמוס.

בנוסף, השימוש בחומרים כפריים יכול ליצור תחושת חמימות, אבל יותר מדי יכול לגרום למטבח להרגיש מיושן. המפתח הוא למצוא את האיזון הנכון ליצירת מטבח מסוגנן ונוח כאחד. סגנון עיצוב המטבח פרובנס הוא בחירה מצוינת עבור אלה המחפשים ליצור אווירה מוארת ועליזה במטבח שלהם. השימוש בצבעים עזים ובחומרים טבעיים יכול לסייע ביצירת אווירה חמימה ומזמינה, בעוד שהנגיעות הייחודיות, כמו רהיטי מצוקה ואביזרי וינטג', יכולים לעזור להוסיף נופך ייחודי. עם איזון נכון של אלמנטים, מטבח פרובנס יכול להיות חלל יפה ומזמין.

מטבח כפרי

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »