חיפוש

מטבח מאובזר! 10  דברים שחסרים לכם במטבח

המטבח שלך הוא הלב של הבית שלך, והחזקת הכלים והמכשירים הנכונים יכולים לעשות את כל ההבדל. להלן 10 דברים חיוניים שאתה צריך במטבח שלך:

  1. מקרר יין: עבור חובבי יין, מקרר יין הוא מכשיר חיוני. הוא שומר על טמפרטורה עקבית, מאחסן בקבוקי יין בצורה אופקית, ממזער רעידות ומוסיף נופך של תחכום למטבח שלך. חפש מקרר יין עם טווח טמפרטורות המתאים לאוסף היין שלך, ובחר אחד עם דלת זכוכית עמידה בפני UV כדי להגן על היין שלך מפני נזק קל. מקרר היין המומלץ ביותר לפי הבדיקה שלנו הוא מקרר היין מהיבואן שף פוינט, לכניסה לאתר של שף פוינט לחצו כאן
  2. קרש חיתוך: קרש חיתוך יציב הוא מוצר חובה לקיצוץ ירקות, פירות ובשרים בצורה בטוחה ויעילה. חפשו לוח עשוי מעץ או פלסטיק שקל לניקוי ולא יקהה את הסכינים שלכם. קרש חיתוך עם חריץ מסביב לקצה יכול לעזור לתפוס את כל הנוזלים ולמנוע מהם לשפוך על השיש שלך.
  3. קערות ערבוב: קערות ערבוב הן מגוונות וניתן להשתמש בהן לכל דבר, החל מערבוב מרכיבים ועד להגשת אוכל. חפשו סט הכולל מגוון גדלים, מקטן ועד גדול. קערות נירוסטה או זכוכית עמידות וקלות לניקוי, בעוד קערות פלסטיק הן קלות משקל ופחות סיכוי להישבר.
  4. כוסות וכפות מדידה: מידות מדויקות הן קריטיות לאפייה ולבישול, אז ודאו שיש לכם סט של כוסות וכפות מדידה. חפשו סט הכולל מדידות מטריות ואימפריאליות כאחד, ובחרו כוסות וכפות מחומרים עמידים שלא יתעקמו או יתכופפו לאורך זמן.
  5. כלי בישול: השקיעו בכמה סירים ומחבתות איכותיים שיכולים להתמודד עם מגוון משימות בישול. חפשו סירים ומחבתות העשויים מחומרים המפיצים חום באופן שווה, כמו נירוסטה או ברזל יצוק. ציפויים נון-סטיק יכולים להקל על הבישול והניקיון, אך הקפידו לבחור ציפוי איכותי שלא ישרט או יתקלף.
  6. כלים: סט כלי בישול, כולל מרית, כף מחוררת ומצקת, יהפכו את הבישול וההגשה למזון קל. חפשו כלים העשויים מחומרים עמידים שאינם נמסים או מתעוותים כאשר הם נחשפים לחום. כלי סיליקון הם אופציה מצוינת מכיוון שהם עמידים בחום, לא נדבקים וקלים לניקוי.
  7. מגבות ומטליות כלים: שמרו על המטבח שלכם נקי ומסודר עם סט מגבות כלים ומטליות לניגוב דלפקים וייבוש כלים. חפשו מגבות ומטליות מחומרים סופגים שמתייבשים במהירות ולא ישאירו מוך או שאריות על הכלים שלכם.
  8. בלנדר או מעבד מזון: בלנדר או מעבד מזון חיוני להכנת שייקים, רטבים ומטבלים. חפשו בלנדר או מעבד מזון עם מנוע חזק שיכול להתמודד עם מרכיבים קשים, כמו פירות קפואים או אגוזים. בלנדר עם קנקן זכוכית או נירוסטה עמיד יותר מבלנדר עם קנקן פלסטיק.
  9. מכונת קפה: לאוהבי הקפה, מכונת קפה טובה היא חובה. בחר אחד שמתאים לצרכים ולתקציב שלך. מכונת קפה בטפטוף היא אופציה קלאסית שיכולה להכין קנקן קפה גדול, בעוד שמכונת קפה למנה אחת היא בחירה מצוינת למי שצריך רק כוס אחת בכל פעם. חפשו מכונת קפה עם טיימר הניתן לתכנות כדי שתוכלו להתעורר עם קנקן קפה טרי בבוקר.
  10. סט סכינים טוב: סט סכינים איכותי חיוני לכל מטבח. השקיעו בסט הכולל סכין שף, סכין חיתוך וסכין משוננת. סכינים אלו יכסו את כל צרכי החיתוך הבסיסיים שלך, מחיתוך ירקות ועד לחיתוך בשר. חפשו סכינים מחומרים איכותיים עמידים וקלים להשחזה.

 

לסיכום

הכלים והמכשירים הנכונים במטבח שלכם יכולים להפוך את הבישול והאירוח לשמחה. מסכינים וקרש חיתוך ועד מקררי יין, 10 הפריטים החיוניים האלה יעזרו לך ליצור ארוחות טעימות וליהנות מהמשקאות האהובים עליך בקלות. השקיעו בפריטים איכותיים, עמידים, קלים לשימוש וקלים לניקוי, והמטבח שלכם יהיה חלל שבו אתם אוהבים לבלות

מטבח מאובזר

אולי יעניין אותך גם

מטבח חיצוני מאובזר
מטבחים
כל היתרונות של מטבח חוץ מאובזר

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, והפכו את החצרות האחוריות שלנו לחללים פונקציונליים ומהנים לבישול, אירוח והתכנסות עם בני משפחה וחברים. מטבח חיצוני

קרא עוד »